اسکات ایستوود هم به جمع بازیگران فیلم پرهنرپیشه «سریع و آتشی 8» پیوست. او در داستان فیلم، در نقش یک کاراکتر مثبت ظاهر خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۴
ایستوود در جمع ماشین سواران «سریع و آتشی»

به گزارش جام جم آنلاین ، این بازیگر در قسمت تازه این مجموعه فیلم در نقش معاون و دستیار رئیس پلیس شهر لس آنجلس بازی خواهد کرد.

این رئیس پلیس هم از قسمت هفتم فیلم به جمع کاراکترهای فیلم پیوست و نقش او را کرت راسل به عهده داشت. به این ترتیب، حضور راسل هم در قسمت هشتم قطعی شد.

هفته قبل با اعلام خبر حضور شارلیز ترون بازیگر اسکار گرفته سینما در نقش منفی فیلم؛ نام فیلم در سطح وسیعی مطرح شد و توجهات را به خود جلب کرد.

وین دیزل در کنار دواین جانسن، میشل رودریگوئز و تایرس گیبسن در نقش گروهی ماشین سوار ماهر ظاهر می شوند که به کمک پلیس آمده و با عوامل منفی و شرور شهر مقابله می کنند.

به نوشته امپایر آنلاین، اف گری گری قسمت تازه این مجموعه اکشن ماجراجویانه و دلهره آور را کارگردانی می کند. فیلم برای نمایش عمومی در اواسط ماه آوریل سال 2017 آماده می شود.

اسکات ایستوود در حال حاضر اکشن پررمزوراز «گردان خودکشی» را آماده اکران عمومی دارد. این فیلم تا چند هفته دیگر؛ به روی پرده سینماهای جهان می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها