رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد

محدودیت تردد خودروهای شهرهای دیگر در تهران

جانشین رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی گفت: محور کرج - چالوس از امروز (۲۳ فروردین) تا فردا (۲۴ فروردین) به علت انجام عملیات لق گیری سنگ های معلق و تثبیت و جلوگیری از ریزش مسدود است.
کد خبر: ۸۹۴۶۳۷
محور کرج - چالوس مسدود شد

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ رضا قاسمیان افزود: محور کرج - چالوس در روزهای یاد شده از ساعت هشت تا ۱۸ مسدود اعلام شده است و در زمان انسداد، تردد وسایل نقلیه از آزادراه رشت - قزوین و محورهای هراز و فیروزکوه انجام می شود.

وی همچنین به واژگونی یک دستگاه سمند حوالی ساعت ۱۵ روز یکشنبه اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این حادثه که در کیلومتر ۳۵ محور خوزستان رخ داد، سه تن کشته شدند.

جانشین رئیس پلیس راه راهور نیروی انتظامی افزود: علت این حادثه خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

به گزارش سایت راهور، بسیاری از رانندگان به خصوص آن هایی که در مسافت های دور به رانندگی می پردازند در زمان احساس خواب آلودگی نه تنها خودرو را متوقف نمی کنند که با اصرار بر ادامه رانندگی، کار بیشتری از مغز خسته خود می کشند و به این ترتیب احتمال وقوع تصادفات شدید را افزایش می دهند.

تحقیقات نشان داده است گوش دادن به موسیقی، پایین کشیدن شیشه، نوشیدن یا کارهایی از این دست اثرات بسیار ناپایدار و گذرایی بر هوشیار ماندن راننده دارد و از این رو می توان آن ها را بیهوده دانست؛ پس بهتر است رانندگان با انجام چنین کارهایی خود را فریب ندهند و به جای انجام این کارها برای ۱۵ دقیقه استراحت مختصری انجام دهند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها