حرکت درست وزیر ورزش روی صفحه شطرنج

پریدر، سرمایه‌ای که سوخت نشد

آرتین اشرف در رقابت های شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا در مغولستان در رده سنی زیر 8 سال و در بخش سریع با کسب 6،5 امتیاز به مدال طلا دست یافت و قهرمان این بخش از رقابت ها شد.
کد خبر: ۸۹۴۵۵۷
شطرنج باز نوجوان ایرانی قهرمان آسیا شد

به گزارش جام جم ورزشی و به نقل از فدراسیون شطرنج، این رقابت ها از 18 فروردین ماه به میزبانی مغولستان و در رده های سنی زیر 8 تا 18 سال و در دو بخش دختران و پسران به میزبانی مغولستان در جریان است.
در ادامه این رقابتها آرتین اشرف در رده سنی زیر 8 سال موفق شد به پنجمین مدال ارزشمند کاروان ایران در این مسابقات دست یابد.
پیش از این در بخش رقابت های برق آسا مهدی غلامی در رده سنی زیر 14 سال و مبینا علی نسب در رده سنی زیر 16 سال دختران به عنوان نایب قهرمانی رسیدند و نیما فندرسکی در رده سنی 16 سال و مرصاد خداشناس در رده سنی 18 سال به عنوان سومی رسیدند و به مدال برنز دست یافتند.
پیشتر نمایندگان ایران در رده سنی زیر10 و 18سال در دور چهارم رقابت های شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا با کسب پیروزی برابر حریفانی از هند و قرقیزستان صدرنشین شدند.
دور ششم رقابت های شطرنج قهرمانی نوجوانان آسیا در رده های مختلف سنی، امروز ( دوشنبه) در مغولستان برگزار می شود.
فاطمه مشهدی، فاطمه خدادادی، سیده ستاره سبط رسول، میترا اصغر زاده، مبینا علی نسب علمداری، محدثه علیجان زاده، آرتین اشرف، سوشینا نجات پور، مانی جاهدی، مهدی غلامی اوریمی، آرش طاهباز، نیما فندرسکی و مرصاد خداشناس 13 شطرنجباز اعزامی ایران به این رقابت ها هستند.
شادی پریدر، گرابلیاسکاس ویرجینیوس و سید حامد موسویان به عنوان کادر فنی و افشین تهرانی به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می کنند.
این رقابت ها 26 فروردین ماه به پایان می رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها