با کلید خوردن دوباره ارائه وام ارزان خرید قسطی لوازم خانگی ایرانی، بازپرداخت آن 24 ماهه با سود 12 درصد شد.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۸
بازپرداخت وام خرید قسطی لوازم خانگی 24 ماهه شد

به گزارش جام جم آنلاین ، رئیس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه 4 هزار و 200 میلیارد تومان برای این وام ها در نظر گرفته شده است، افزود:‌ مدت زمان کم بازپرداخت این وام که 12 ماه تعیین شده بود، نگرانی از ارائه کالای بی کیفیت به مردم و وجود اختلال در توزیع کارت های مربوط به این وام از سوی بانک مرکزی از نواقص اجرایی نشدن این طرح پیش از عید بود که هم اکنون برطرف شده است.

محمد طحان پور با اشاره به پرداخت این وام به بازنشستگان و کارمندان آموزش و پرورش تصریح کرد : مبلغ این وام از 4 تا 6 میلیون تومان است در حالی که این رقم در ابتدای تعیین طرح 10 میلیون تومان بود.

وی کاهش رقم وام را برای پوشش بیشتر جمعیت کشور برای دریافت آن دانست و افزود: بانک های ملی، صادرات و رفاه این وام را ارائه می دهند.

طحان پور اجرای این طرح را حمایت از تولید داخل اعلام کرد و گفت: پول این وام ها به طور مستقیم به حساب تولید کننده واریز می شود و از هیچ طریقی امکان فروش این کارت ها در بازار یا دریافت پول این وام از سوی مردم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با ارائه این وام جلوی دلالی و سودجویی گرفته می شود، افزود:‌ دریافت کنندگان این وام با تعهد سازمان متبوع و فیش حقوقی که ارائه می دهند این وام را دریافت خواهند کرد و مبلغ قسط وام نیز از حقوقشان کسر می شود و نیازی به ضامن نیست.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها