زن جوان در پی سقوط از چرخ و فلک شهربازی جان باخت. پسر چهار ساله این زن در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده است.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۸
سقوط مرگبار مادر و کودک از چرخ و فلک

به گزارش جام‌جم، ساعت 19 و 20 دقیقه جمعه زن 35 ساله اهل برازجان همراه فرزند چهار ساله‌اش برای تفریح به شهربازی پارک آزادی این شهر رفته و سوار چرخ و فلک کوچک شدند.

مادر و فرزند غافل از حادثه‌ای که در انتظارشان بود، غرق در شادی بودند که واگن حامل آنها یکباره واژگون شد و مادر و پسر چهار ساله از ارتفاع به پایین سقوط کردند.

افراد حاضر در پارک که با مشاهده این صحنه شوکه شده بودند، سریع موضوع را به اورژانس اعلام کردند. با حضور امدادگران اورژانس، مرگ مادر 35 ساله تائید شد و بلافاصله کودک چهار ساله که از ناحیه سر بشدت مجروح شده بود، به بیمارستان شهید گنجی این شهر منتقل و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد.

یکی از شاهدان ماجرا گفت: مادر در حال سقوط تلاش می‌کرد تا فرزندش را در آغوش بگیرد تا به او آسیبی نرسد.

شهربازی پلمب شد

شهربازی آزادی برازجان با حضور کارشناسان و بازرسان اداره‌کل استاندارد استان بوشهر پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، کارشناس اداره‌کل استاندارد استان بوشهر در این باره گفت: این مجموعه بازی مجوز استاندارد نداشت و با وجود اخطارهای گوناگون، بهره‌بردار آن همچنان به کار خود ادامه می‌داد.

منصور بشاری با اشاره به این‌که علت حادثه درحال بررسی است، ادامه داد: به همه دستگاه‌ها ازجمله شهرداری‌های استان که متولی اصلی این مجموعه‌ها هستند، هشدار می‌دهیم که اگر موضوع استانداردسازی را جدی نگیرند علاوه بر تخلف، شاهد وقوع چنین اتفاقاتی خواهیم بود.

وی تاکید کرد: سازمان استاندارد بر اساس قانون با متخلفان این حادثه برخورد می‌کند و تا زمانی که نواقص شهر بازی برازجان برطرف نشود و گواهینامه استاندارد دریافت نکند، اجازه فعالیت ندارد.

در حالی که اداره‌کل استاندارد استان بوشهر اعلام کرد، این شهر بازی را دوسال پیش پلمب کرده بود، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برازجان می‌گوید، نامه رسمی مبنی بر این موضوع دریافت نکرده است.

محمدعلی عباسی گفت: این سازمان، سی‌ام فروردین سال 93 با گرفتن مجوز قانونی از هیات مدیره سازمان و شورای شهر و طی مراحل قانونی شهربازی را با قراردادی سه ساله به بخش خصوصی واگذار کرد.

وی ادامه داد: بهره‌بردار شهر‌بازی همان زمان وسایل خود را در سامانه اداره‌کل استاندارد ثبت و هزینه استاندارد‌سازی را نیز پرداخت کرد، کارشناسان استاندارد هم سال 93 چند نوبت از وسایل شهربازی بازدید کردند و راهنمایی‌های لازم را به بخش خصوصی و بهره‌بردار ارائه دادند ولی هیچ نوع ابلاغ کتبی در خصوص منع فعالیت این شهربازی به سازمان پارک‌ها و فضای سبز نفرستادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
تینا از كرج
-
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
۰
۰
سلام بسیار زیاد متاسفم شدم حادثه بسیار تلخی رخ داده خدا به بازماندگان مادر و كودك صبر بده، متاسفم ...
1
-
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
۰
۰
بازرسان چرا همیشه بعد حادثه یاد پلمپ و غیر استاندارد بودن شهر بازی میافتند چرا موقع نصب و راه اندازی اون دورو ورا پیداشون نمیشه....
نرم افزار موبایل
-
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
۰
۰
خدا رحمت كنه واقعه غم انگیزی هست. مسؤلین اون شهربازی با این دستگاهاشون باید جواب بدهند.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها