رادیو ورزش اینبار نحوه برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی را مورد نقد و بررسی قرار می دهد.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۸
بحث بر سر برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی

به گزارش جام جم ورزشی ، علیرضا رضایی، مدیر فنی تیم های ملی کشتی و سخنگوی فدراسیون کشتی، در گفت و گو با برنامه جهان کشتی رادیو ورزش در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی، گفت: مسابقات انتخابی تیم ملی، 27 فروردین ماه در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی بر روی یک تشک برگزار می شود؛ مسابقات برای عموم علاقه مندان به کشتی رایگان است. توصیه می کنم افراد کشتی های بسیار زیبا و حساس این دوره را دست ندهند. مسابقات در یک روز برگزار می شود و احتمالاً از بعدازظهر تا شب ادامه خواهد داشت.
وی، در پاسخ به این سوال که آیا فکر نمی کنید فدارسیون کشتی باید با همکاری بلوک غرب، یک کمپین ضد دوپینگ، بخصوص علیه روس ها که خودشان را برای مسابقات بسیار آماده کردند، راه اندازی کنند، اظهار داشت: یک ماده مخصوص در تمام نمونه های مثبت شده در 6،7 رشته ورزشی به یک شکل است و این نشان می دهد که دوپینگ سازمان یافته وجود دارد. در حال حاضر، خوشبختانه شرایط روحی ورزشکاران ما باتوجه به شرایط بوجود آمده، مطلوب است؛ این موضوع نمایانگر این است که شرایطی که در این چند ساله وجود داشته ، شرایط عادی در کشتی روسیه نبوده است. با توجه به فراز و فرودهایی که در کشتی روسیه وجود دارد؛ همچنین با عنایت به این موضوع که سال، سال المپیکی است؛ فرصت بسیار خوبی را در اختیار کشتی کشور ما گذاشته است. مناسبات و دیدگاه های خاص فدارسیون کشتی و فدراسیون هایی که در این زمینه می توانند همراه شوند، به لحاظ فنی و روحی باعث می شود که ورزشکاران بیشتر و بهتر خودشان را پیدا کنند و بدون اینکه ماده ای استفاده کنند در مسابقات شرکت کنند.
رضایی، در خصوص ممنوعیت اصحاب رسانه از حضور در تمرینات تیم های ملی کشتی فرنگی، عنوان کرد: اصحاب رسانه، بسیار حق بزرگی بر گردن ورزش دارند؛ اما به لحاظ اینکه ما در مسابقات قزاقستان، آن انتظاری که از کشتی فرنگی برای کسب سهمیه بیشتر داشتیم و اتفاق نیافتد ، یک مقدار فشار مضاعفی را به کادر فنی و کشتی گیران وارد کرد؛ من فکر می کنم تا چند روز آینده برای مسابقات گزینشی که تیم مشخص شود و از لحاظ آمادگی به شرایط مطلوب برسد؛ تصمیمات تغییر کند و انشالله شاهد حضور اصحاب رسانه در تمرینات فرنگی خواهیم بود.
جهان کشتی، کاری از گروه مسابقات ورزشی به تهیه کنندگی احمدرضا طاهری و کارشناسی صدرالدین کاظمی روزهای شنبه هر هفته به مدت 55 دقیقه از ساعت 09:05 تا 10:00 از رادیو ورزش پخش می شود .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها