اورژانس در شبانه روز گذشته ۸۵۱۱ ماموریت انجام داد

انتقال ۳۶ هزار بیمار قلبی و تنفسی به مراکز درمانی

سخنگوی اورژانس کشور از انجام ۱۱۸ هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ در طرح نوروزی خبر داد و گفت: بیش از ۳۶ هزار بیمار قلبی و تنفسی در طرح نوروزی اورژانس، به مراکز درمانی منتقل شدند.
کد خبر: ۸۹۱۴۵۶
انتقال ۳۶ هزار بیمار قلبی و تنفسی به مراکز درمانی

به گزارش جام جم آنلاین ، مجتبی خالدی ماموریت های اورژانس ۱۱۵ در طرح نوروزی وزارت بهداشت را تشریح کرد.

وی گفت: ماموران اورژانس ۱۱۵ تا روز گذشته ۱۱۸ هزار ماموریت حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در سراسر کشور انجام دادند.

سخنگوی اورژانس کشور با اعلام اینکه ۵۲ هزار و ۶۳۶ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی بوده است، افزود: در این ماموریت ها، ۲۱ هزار و ۴۱۱ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.

خالدی به سایر ماموریت های اورژانس ۱۱۵ تا روز گذشته اشاره کرد و گفت: پرسنل اورژانس ۱۱۵ به ۹۲ هزار و ۳۱۲ بیمار خدمات درمانی ارائه دادند که از بین ۳۶ هزار و ۶۴۱ بیمار قلبی و تنفسی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس کشور به انجام ۹۲ ماموریت بالگردهای اورژانس ۱۱۵ اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۱ بالگرد اورژانس ۱۱۵ تا روز گذشته با انحام ۹۲ ماموریت توانستند ۱۴۰ مصدوم و بیمار را به مراکز درمانی اعزام کنند.

اورژانس ۱۱۵ در شبانه روز گذشته ۸۵۱۱ ماموریت انجام داد

مجتبی خالدی همچنین به تشریح ماموریت های اورژانس ۱۱۵ کشور در شبانه روز گذشته پرداخت و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۵۱۱ ماموریت توسط پرسنل اورژانس کشور انجام شد.

وی در توضیح تفکیک ماموریت های تصادفی و غیرتصادفی اورژانس ۱۱۵ در شبانه روز گذشته، اظهارداشت: ۱۷۹۷ ماموریت مربوط به موارد تصادفی بوده و ۶۷۱۴ مورد ماموریت غیر تصادفی انجام شده است.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ کشور اعلام کرد: ۱۴۹۲ مورد از موارد تصادفی برای تکمیل عملیات درمانی به بیمارستان اعزام شده اند و ۲۲۲ مورد در محل درمان شده اند.

خالدی گفت: همچنین از موارد غیر تصادفی گزارش شده، ۲۷۳۳ مورد به بیمارستان اعزام شده اند و ۲۱۹۹ مورد در محل درمان شده اند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها