اولین روز نوروز ۹۵ با مرگ سه نفر در نوشهر براثر نشت گاز منواکسید کربن و برخورد قطار با یک خودروی پراید در قائم‌شهر سپری شد.
کد خبر: ۸۹۰۵۷۹
قاتل خاموش در نوشهر سه قربانی گرفت

به گزارش جام جم آنلاین ، سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران بابیان اینکه قاتل خاموش جان سه نفر از اعضای یک خانواده را در منطقه نوشهر گرفت، افزود: یکشنبه‌ شب اجساد سه نفر از اعضای خانواده (پدر و مادر و پسر پنج ساله) در منطقه «گرد کل» کشف شد.

زکریا اشک پور اظهارداشت: حاجی امیرزاده، همسر و کودک خردسالش در اثر این حادثه، جان خود را از دست دادند و ظاهراً این افراد به علت نشت گاز منواکسید کربن از آبگرمکن قربانی گازگرفتگی شدند.

وی افزود: اجساد نیز به دستور مقام قضایی برای تعیین علت اصلی مرگشان به سردخانه پزشکی قانونی نوشهر انتقال یافتند.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران همچنین با اشاره به اینکه تصادف قطار با پراید در قائمشهر یک کشته داشت، گفت: حادثه برخورد قطار با خودروی پراید به مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان اعلام شد که همکاران به محل حادثه واقع در خیابان ساری روبروی کوچه نیما اعزام شدند.

اشک پور افزود: بنا بر گزارش تیم اعزامی مصدوم مرد ۳۵ ساله بود که به دلیل جراحت‌های شدید در دم فوت کرده بود اما بااین‌وجود همکاران اقدامات احیاء را شروع کردند و به بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر منتقل کردند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها