رسانه ملی در استان ها

عیدانه‌های سهند به مردم ایران

صدا و سیمای خراسان‌رضوی یکی از بزرگ‌ترین مراکز رادیویی و تلویزیونی کشور است، که به‌دلیل قرار گرفتن در کنار مضجع شریف و منور ثامن‌الحجج(ع)، زائر پذیر بودن استان، حضور مقام معظم رهبری و شخصیت‌های طراز اول کشور در این شهر، موقعیت ممتاز استان به لحاظ همجواری با کشورهای آسیای میانه و نقش مهم آن در زمینه تعاملات بین‌المللی، بهره‌مندی از مراکز بزرگ حوزوی و دانشگاهی، کشاورزی و صنعتی بودن استان، تنوع اقلیم، قومیت‌ها، آداب و رسوم، وجود جاذبه‌های فراوان گردشگری و... از اهمیت بسیاری برخوردار است.
کد خبر: ۸۹۰۵۵۰
صدا و سیمای زائر در صدا و سیمای خراسان‌رضوی

به گزارش جام جم سیما ، رادیو مشهد در 12 دی ماه 1328 طی مراسمی کار خود را آغاز کرد و تلویزیون مشهد در مهر سال 1350 افتتاح و راه‌اندازی شد.

فرکانس سیمای استانی از ماهواره بدر، فرکانس 12322 ، سیمبل ریت 27500، FEC 4/3 قطبیت ورتیکال (عمودی) و سایت اینترنتی: http://mashhad.irib.ir قابل دریافت است.

فیلم مستند «حیات جاویدان» در چهارمین جشنواره وقف و رسانه (کسب رتبه دوم و دریافت لوح تقدیر، تندیس و جایزه ویژه جشنواره)، درخشش فیلم « فرزانه » در جشنواره عمار و دریافت جایزه و کاندیدای دریافت فانوس طلایی جشنواره و دریافت لوح افتخار بازیگری به بازیگر نقش فرزانه، موفقیت برنامه رادیویی «کاشانه مهر» در جشنواره تولیدات رادیویی مراکز با کسب عنوان سوم و اهدای لوح تقدیر جشنواره به مرکز خراسان‌رضوی، درخشش فیلم مستند «آنا» در بخش دفاع مقدس جشنواره عمار و دریافت لوح افتخار بهترین کارگردانی فیلم مستند و تجلیل از آن در جشنواره فیلم عمار از مهم ترین تولیدات صدا و سیمای خراسان‌رضوی در سال 94 بوده است.

رادیو مشهد با برنامه‌های «سال گل» ویژه تحویل سال نو و آداب و رسوم نوروزی و پوشش مراسم حرم مطهر رضوی در آغاز سال نو، «پیک بهاری» ویژه برنامه نوروزی ساعت 9 تا 11 و شبکه استانی با برنامه «نوبرانه» ویژه تحویل سال نو و نوروز و «شب‌های فیروزه‌ای» جنگ شبانه با رویکرد نوروزی در خدمت زائران و مجاوران امام رضا(ع) خواهد بود.

ویژه نامه نوروزی جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها