بشیرباباجان زاده فرنگی کار وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشورمان در دور اول رقابتهای گزینشی المپیک در قاره آسیا مقابل نورماخان تنالیف از قزاقستان باخت و شانس کسب سهمیه را در این تورنمنت از دست داد.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۷
باباجان‌زاده مقابل تنالیف شکست خورد / در سنگین وزن هم سهمیه نگرفتیم

به گزارش جام جم ورزشی ، بشیر باباجان‌زاده که در دور اول با قرعه استراحت روبرو شده بود در دور دوم مقابل نورماخان تنالیف قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان با نتیجه یک بر ۴ شکست خورد و شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد. در این رقابتها تنها کشتی گیران فینالیست می توانند سهمیه حضور در المپیک ۲۰۱۶ را کسب کنند.

نخستین مسابقات گزینشی المپیک (برای تمامی کشورها) ۲۲ تا ۲۴ آوریل سال ۲۰۱۶ (۲ تا ۴ اردیبهشت ۹۵) در اولان باتور مغولستان برگزار می شود که در هر وزن سه نفر در رشته مردان مجوز حضور در المپیک را کسب می کنند و دومین رقابت گزینشی المپیک ۶ تا ۸ می سال ۲۰۱۶ (۱۶ تا ۱۸ اردیبهشت ۹۵) در شهر استانبول ترکیه انجام خواهد شد که در هر وزن دو نفر اول رشته مردان مجوز حضور در مسابقات را بدست می آورند.

بر این اساس، تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای کسب سهمیه وزن های ۵۹ و ۱۳۰ کیلوگرم هنوز دو مسابقه دیگر پیش رو دارد.

روز گذشته حمید سوریان هم با قبول شکست برابر رقیب ژاپنی خود شانس کسب سهمیه را در قزاقستان از دست داده بود.

در ادامه این مسابقات امید نوروزی در وزن ۶۶ کیلوگرم کشتی فرنگی و کمیل قاسمی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشتی آزاد روز یکشنبه اول فروردین ماه به مصاف رقبای خود می روند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها