شرکت عمران شهر جدید پرند در اطلاعیه ای فهرست اسامی پروژه های فاقد متقاضی در این شهر را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۰۳۶۴
ثبت نام متقاضیان جدید مسکن مهر پرند کلید خورد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، به همراه فهرست 28 پروژه در این فهرست، مدارک مورد نیاز برای ثبت نام نیز در آدرس
http://parand-ntoir.gov.ir/node/314 اعلام شده است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر اواخر بهمن ماه اعلام کرد که متناسب با پیشرفت های فیزیکی، از متقاضیان جدید هزینه دریافت خواهد شد؛ ضمن اینکه همه واحدهای مسکن مهر از تسهیلات 300 میلیون ریالی بانک مسکن برخوردارند.

احمد اصغری مهرآبادی شمار واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی را 75 هزار واحد در کشور اعلام کرد و گفت: از دو میلیون و 200 هزار واحد مسکن مهر در کشور، تاکنون ساخت یک میلیون و850 هزار واحد به پایان رسیده است.

مهرآبادی با بیان اینکه هم اکنون 350 هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر در دست تکمیل قرار دارد، گفت: 250 هزار واحد در مرحله نازک کاری و 95 هزار واحد نیز در مرحله سفت کاری و بقیه در مرحله اسکلت قرار دارند.

به گفته این مقام مسئول، در 28 ماه گذشته در دولت تدبیر و امید 625 هزار واحد مسکن مهر با تکمیل خدمات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان واگذار شده و 150 هزار واحد مسکن مهر نیز تا پایان امسال به متقاضیان واگذار می شود.

مهرآبادی افزود: در دولت یازدهم 222 هزار نفر در سامانه مسکن مهر ثبت نام کرده اند، که با بازگشت 95 هزار انصرافی، شمار ثبت نام کننده ها به بیش از 320 هزار نفر رسیده است.

وی تاکید کرد که دولت یازدهم با وجود محدودیت های زیادی که در پروژه مسکن مهر دارد، درصدد است تا پایان سال 95 همه پروژه های مسکن مهر به پایان برسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها