مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی از پوشش ۱۰۰ درصدی شبکه های دیجیتالی هریس با تجهیز شش ایستگاه آنالوگ در سال ۱۳۹۵ خبر داد.
کد خبر: ۸۹۰۲۴۲
پوشش کامل شبکه های دیجیتالی هریس در سال 95

به گزارش جام جم سیما، جلسه شورای اداری شهرستان هریس شامگاه امروز چهارشنبه باحضور فرماندار این شهرستان و مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی برگزار شد.

یحیوی فرماندار هریس در این جلسه، وجود همدلی و هماهنگی بین مردم و مسئولین شهرستان را عامل مهم امنیت و آرامش حاکم بر جامعه دانست و ثمر دهی پروژه های عمده تولیدی و اشتغالزای شهرستان از جمله پروژه نیروگاه سیکل ترکیبی با تخصیص اعتبار ۶۰۰ میلیون دلاری و بزرگراه تبریز – هریس - اهر (شهید باقری افشرد) و کارخانجات آرد سازی و دانه های روغنی را در این راستا ارزیابی کرد.

حجت السلام احمدی امام جمعه شهرستان هریس نیز رسانه ها را عامل پیشرفت جوامع معرفی کرده و افزایش آگاهی عمومی و کاهش آسیب های اجتماعی و اخلاقی را از وظایف صدا و سیمای اسلامی و ملی ارزیابی کرد. فلاح نماینده مردم شهرستانهای اهر و هریس نیز طی سخنانی خواستار ایجاد فضای شاد و آرامش بخش برای اقشار مختلف مردم توسط صدا و سیما شده و این امر را در بعد از جنگ تحمیلی ناکافی دانستند.

وی همچنین به بهره برداری پروژه های در دست اجرای شهرستان از جمله طرح آبرسانی به ۳۳ روستای شهرستان و نیز بخش دیالیز بیمارستان هریس و ۴۵ باب مدرسه سازی در مناطق زلزله زده اشاره و از مسئولین خواست در ادامه مسیر سازندگی شهرستان جدیت مضاعف به عمل آورند.

تهاجم فرهنگی دشمن به صورت نامحسوس انجام می شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی نیز در این جلسه شهر هریس را شهر علما و فضلا و مردان و زنان نیک سیرتی معرفی کرد که پیشنه عمیق تاریخی و معنوی این منطقه بانی این امر بوده است.

سید محسن لطیفی طبیعت زیبا و بکر منطقه و فرهنگ و هنر حاکم و برند جهانی شهرستان از جمله فرش دستباف هریس را از ظرفیتهای بی بدیلی دانست که باید به تصویر کشیده شود.

وی وظیفه صدا و سیما را در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و محورهای چهارگانه دین، اخلاق، امید و آگاهی بخشی ارزیابی کرده و ضمن اشاره به تهاجم فرهنگی استکبار جهانی این هجمه را خزنده و نامحسوس عنوان کرده و از مردم و مسئولین خواست نسبت به این مساله حساسیت نشان داده و تلاش غرب برای متلاشی کردن بدنه خانواده محور جامعه اسلامی کشورمان را بی اثر نمایند.

لطیفی همچنین پوشش شبکه های دیجیتال شهرها و روستاهای شهرستان را بیش از ۹۰ درصد بیان نموده ونسب به تجهیز شش ایستگاه آنالوگ مستقر در شهرستان و افزایش پوشش شبکه های دیجیتال به ۱۰۰ در صد در سال ۱۳۹۵ را با مساعدت فرمانداری شهرستان، قول مساعد داد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها