اردوی تیم ملی بوکس در اوکراین به پایان رسید و ملی‌پوشان بعد از مبارزات خوب با بوکسورهای میزبان در این اردوی مشترک به کشور بازگشتند تا آخرین مرحله تمرینات را پیش از رهسپاری به رقابت‌های کسب سهمیه المپیک، دنبال کنند.
کد خبر: ۸۹۰۱۲۵
بوکسورها آماده کسب سهمیه هستند

تیم ملی بوکس در اردوی اوکراین با نفرات دوم و سوم تیم ملی اوکراین و بوکسورهای تیم wsb این کشور مسابقه داد. سامان اسکندری بدنساز تیم ملی درباره آخرین شرایط بوکسورها قبل از رقابت‌های انتخابی المپیک در چین می‌گوید: بچه‌ها در آمادگی بسیار مطلوبی به سر می‌برند. خوشبختانه رقابت‌های بوکس اکراین در بهترین زمان برگزار شد هرچند معتقدم بوکسورها تدارکات کمی داشتند، اما در هر صورت اردوی اوکراین برای ارزیابی نفرات بسیار اهمیت داشت.

اسکندری ادامه داد: تمرینات با وزنه و بدون وزنه بدنسازی خیلی خوب دنبال شد و بچه‌ها با انگیزه‌ای که داشتند، تمرینات را منظم ادامه دادند، خوشبختانه کادر فنی تیم ملی، مربیان و بویژه علیرضا استکی ـ سرمربی ـ همکاری خوبی با من داشتند و توانستیم به کمک هم به این مرحله برسیم.

پیش از این اردو علیرضا استکی، مربی تیم ملی برای گذراندن کلاس ارتقای دانش فنی مربیگری به قزاقستان رفته بود و با یک روز تاخیر به ملی‌پوشان پیوست. اسکندری درباره مربی تیم ملی می‌گوید: استکی مربی جوان و با انگیزه‌ای است و در کلاس قزاقستان به دنبال ارتقای دانش خود برای بوکس ایران بود. او تاکنون هم با توجه به امکانات کم بوکس نتایج خوبی گرفته است و آینده بسیار درخشانی در مربیگری بوکس در انتظار اوست.

بدنساز تیم ملی درباره بخت‌های ایران در بوکس انتخابی چین می‌گوید: ملی پوشان مصمم به کسب سهمیه هستند. بوکسورهای باتجربه مثل سجاد محرابی و مجید سپه‌وند بشدت تمرین کردند و امید احمدی نیز بسیار آماده است. در مجموع می‌توانم بگویم مبارزات باانگیزه بوکسورها کادر فنی را خیلی امیدوار کرد. در حالی که همگان به بوکسورهای سنگین وزن ایران امید دارند، اما دو بوکسور 48 و 52 کیلوگرم ما در اوکراین بسیار خوب ظاهر شدند. امیدوارم احمدی صفا و ناوی در رقابت‌های قاره‌ای چین هم با همین قدرت مبارزه کنند.

اسکندری گفت تمرینات تیم ملی بوکس در تعطیلات نوروز هم ادامه دارد، اما فدراسیون می‌خواهد تعدادی از بوکسورها را زودتر به شهر کیانان چین رهسپار کند تا برای مسابقه‌های روز پنجم فروردین آماده شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها