در حالی که سبحانی نیا یکی از اعضای شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم شکل گیری دوباره این فراکسیون را درمجلس دهم با توجه به تغییر ترکیب مجلس چندان امیدوار کننده نمی داند اما نعمتی دیگر عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت احتمال شکل گیری این فراکسیون را در مجلس دهم بعید نمی داند.
کد خبر: ۸۹۰۰۴۶
سرنوشت فراکسیون رهروان در مجلس آینده چه خواهد شد؟/ نعمتی: تعهدی به اصلاح طلبان نداده ایم

بهروز نعمتی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی جام جم آنلاین با اشاره به اینکه در حال حاضر بحث درباره انواع فراکسیون هایی که قرار است در مجلس دهم شکل گیرد زود است گفت: هنوز حداقل 69 نفر دیگر باید در دور دوم انتخابات به مجلس راه یابند تا ترکیب واقعی مشخص شود.

وی در عین حال گفت: با توجه به شرایط و ترکیب فعلی منتخبان مجلس دهم احتمال شکل گیری 3 فراکسیون وجود دارد؛ شامل فراکسیونی از سوی اصلاح طلبان تحت عنوان امید ،فراکسیونی از سوی اصولگرایان و فراکسیون معتدلین که شامل معتدلین اصولگرا و اصلاح طلب خواهد بود.

نعمتی فراکسیون رهروان ولایت مجلس نهم را معتدل دانست و افزود: شعار انتخاباتی ام نیز اعتدال بوده و این فراکسیون شامل اعتدالیون است.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تصور می کنم در مجلس دهم مانند مجلس نهم بیشترین اعضای فراکسیون های مجلس متعلق به همین اعتدالیون باشد.

وی افزود: در مورد عنوان و نام فراکسیون بحث چندانی نداریم و بعید نیست در مجلس دهم نیز اعتدالیون با همان عنوان فراکسیون رهروان ولایت شکل گیرد علیرغم اینکه عنوان چندان اهمیتی ندارد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: در دور اول انتخابات ائتلافی را شکل دادیم و افرادی از جمله بنده،آقایان مطهری و جلالی به عنوان معتدلین در لیست اصلاح طلبان حضور داشتیم اما تعهدی را به اصلاح طلبان برای قرار گرفتن در فراکسیون اصلاح طلبان نداده ایم.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا نیز گفت: در هر دوره ای از شکل گیری مجلس فراکسیون ها با توجه به شرایط آن دوره شکل گرفته و سامان می گیرد. طبیعتا در مجلس دهم نیز فراکسیون های جدید متناسب با شرایط موجود مجلس آینده شکل خواهد گرفت.

عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس نهم با اشاره به احتمال تغییر نام فراکسیون ها در مجلس دهم اظهار داشت: با توجه به ترکیب فعلی منتخبان مجلس دهم شکل گیری فراکسیونی با نام رهروان ولایت را چندان امیدوار کننده نمی بینم .

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس دهم احتمال شکل گیری فراکسیون اصولگرایان،اصلاح طلبان و مستقلین وجود دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها