شبکه ورزش در تعطیلات عید چه برنامه‌هایی دارد؟

ورزش در قاب نوروز

شبکه‌های رادیو و تلویزیونی برنامه‌های متعدد و متنوعی برای نوروز 95 در نظر گرفته‌اند که شامل سریال‌های رادیویی و تلویزیونی، برنامه‌های ترکیبی و گفت‌وگو محور و برنامه‌های شاد و بهارانه است.
کد خبر: ۸۸۸۱۱۴
برنامه‌های نوروزی تلویزیون و رادیو اعلام شد

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سازمان صدا و سیما، برنامه «یک یک» با اجرای علی ضیاء عنوان ویژه برنامه تحویل سال 1395 شبکه است. این برنامه از ساعات پایانی آخرین شب سال ۹۴ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۰ صبح سال ۹۵ ادامه دارد.

در شب‌های نوروز سریال «فروشگاه بزرگ» هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه از شبکه یک پخش می‌شود. در نوروز 95 مسابقه «دستپخت»، «زیر زنگ» و برنامه‌های «هفت سین و بچین»، «نشان مهربانی» و «سبزه نشانی» و «استودیو بهاران» به تماشاگران شبکه یک ارائه می‌شود.

فیلم‌های سینمایی شبکه یک نیز هر روز ساعت 16 از این شبکه پخش می‌شود.

شبکه دو

شبکه دو سریال «زعفرانی» را ویژه ایام نوروز 95 تدارک دیده که از 29 اسفند ساعت 21 و 30 دقیقه به تماشاگران این شبکه ارائه می‌شود.

در ایام نوروز بیش از 15 فیلم سینمایی از ساعت 18 به تماشاگران شبکه دو ارائه می‌شود و هر روز ساعت 20 و ساعت 15 به ترتیب مسابقه‌های «دستپخت‌های خودمانی» و «ثانیه‌ها» به نمایش در می‌آید.

برنامه‌های «محله گل و بلبل»، «دانش نما» و «شهر به شهر» برای کودکان و نوجوانان و «جیب جیب» ویژه خردسالان در این شبکه تدارک دیده شده است. انیمیشن «تاریخ از این ور» در ایام نوروز ساعت 14 به نمایش در می‌آید و برنامه «کوی محبت» در این ایام دو برنامه مناسبتی ویژه ولادت حضرت زهرا(س) را همراه ارائه گزارشی از افتتاح فاز اول صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف اشرف برای مخاطبانش تدارک دیده است.

شبکه سه

ویژه برنامه تحویل سال با اجرای احسان علیخانی برای تماشاگران شبکه سه تدارک دیده شده است و سریال این شبکه با نام «بیمار استاندارد» هر شب به علاقه‌مندان ارائه می‌شود.

برنامه‌های «دست‌انداز»، «مهمان ما باشید»، «دوربین مخفی»، «سه شو»، «مشتاق دیدار» و مسابقه «آقای گزارشگر» نیز در این ایام برای تماشاگران شبکه سه پخش می‌شود.

«مستند هواناجا» نیز از جمله آثار مستند شبکه سه است که در ایام نوروز به نمایش در می‌آید.

شبکه چهار

«دلشدگان» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور، مستندهای کوتاه از زندگی عکاسی که در جست و جوی بهار است، برنامه «صد برگ»، «سیم و زر»، «معرفت»، «تالار تجربه»، «نغمه‌ها»، «هنرنامه»، «چهارنما»، «جویبار»، «و هنری دیگر»، «سخنرانی تد»، «سینما95»، «نوروزی» و ویژه‌برنامه زنده «راهیان نور» و «فانوس» از جمله برنامه‌های شبکه چهار برای نوروز 95 است.

این شبکه علاوه بر مستندهای برگزیده از مستندسازان بنام کشور، آثاری چون «طراحی‌های عظیم»، «دانستنی‌های علمی»، «نبرد در قلمرو حشرات» و «چشم‌انداز زمین از فضا» را در نوروز به مخاطبانش ارائه می‌کند.

شبکه پنج

شبکه پنج علاوه بر یک ویژه‌برنامه برای تحویل سال، در یک جنگ شبانه به نام «سالی نو» از کارآفرینان و نخبگان اقتصادی دعوت کرده تا اندیشه‌های پویای خود را در اختیار عموم قرار دهند.

مسابقه «آتش‌نشان» و «حرفه‌ای‌ها» و نیز برنامه‌های «ساعت 25»، «هم خانواده»، «من او» و «اقتصاد 94» نیز در ایام نوروز از شبکه پنج پخش می‌شود.

شبکه آموزش

برنامه‌های «مشاعره دانش‌آموزی»، «من می‌توانم»، «تماشای کتاب» و «اقامتگاه همیشه خونه» و همچنین گلچین برنامه «حریم مهرورزی»، «قندپهلو» با حضور طنزپردازان ایرانی و تاجیکی، «تماشای کتاب»، «سلام»، «اقامتگاه همیشه خونه»، «من می‌توانم»، «معیار»، «خانه‌های رویایی»، «دور دنیا با 80 گنجینه‌های خارق‌العاده»، «نوروز عروسک‌های ایرانی»، «ما مردها»، از جمله برنامه‌هایی است که در ایام نوروز از شبکه آموزش پخش می‌شود.

«دکتر سلام»، «گل‌آموز»، «دوربین هفت»، «سفید»، «زنگ هفت»، «کارنامه 20» و مسابقه «مسیر پرواز» نیز در فروردین ماه رنگ و بوی نوروزی می‌گیرند.

عطر خوش بهاری روی امواج رادیو

همزمان با فرارسیدن سال نو و طلیعه خجسته بهار طبیعت شبکه‌های رادیویی با تدارک گسترده و تولید ویژه‌ برنامه‌های عیدانه خود به استقبال بهاری نو در سال جدید می‌رود تا با ایجاد روحیه نشاط و امیدواری، سالی پر برکت و شاد را برای مخاطبان خود رقم بزند.

به گزارش روابط عمومی معاونت صدا، شبکه‌های رادیویی در آستانه نوروز 95 با تدارک گسترده و تولید برنامه‌های عیدانه خود به استقبال بهاری دیگر می‌رود تا با ایجاد روحیه نشاط و امیدواری ایام خوشی را برای شنوندگان خود رقم بزند. رادیو اقتصاد بغیر از ویژه سال تحویل، ویژه برنامه صبحگاهی و عصرگاهی، رادیو ایران برنامه‌های «و اینک بهار»، «نود، نود و پنج»، رادیو تهران برنامه «پا به پای بهار» و «تهران 95»، رادیو جوان هم برنامه «بهترین سرآغاز» و «نود و پنج بیسته»، رادیو سلامت ویژه برنامه نوروز و ویژه سال تحویل، رادیو فرهنگ برنامه‌های ساز نوروز و عصر فرهنگ، رادیو قرآن برنامه‌های «با قرآن در بهاران» و «بوستان قرآن»، رادیو گفت‌وگو برنامه «رویداد بهاری» و ویژه عید نوروز، رادیو نمایش برنامه‌های روزهای به یاد ماندنی و خانواده آقای نوروزی، رادیو ورزش برنامه‌های «صبح نو» و «عیددیدنی» و رادیو صبا برنامه شکوفه‌های بهاری و پیک شادی را پخش می‌کند. در ایام نوروز رادیو پیام هم درباره مراسم و آیین‌های نوروزی اطلاع‌رسانی می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها