سخنگوی وزارت خارجه آمریکا:

آزمایش های موشکی ایران نقض برجام نیست

سرلشکر جعفری با تأکید بر اینکه اقتدار دفاعی و امنیت ملی خط قرمز ماست گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و امنیت منطقه باید از غرش موشک‌های سپاه در هراس باشند.
کد خبر: ۸۸۸۰۵۵
گسترش سیلوهای موشکی سپاه در کشور/ برد غالب موشک‌های ما رژیم صهیونیستی را در بر می‌گیرد

به گزارش جام جم آنلاین، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرحله نهایی رزمایش اقتدار ولایت، برگزاری این رزمایش و شلیک موشک‌های بالستیک از نقاط مختلف جغرافیای ایران اسلامی را پاسخی قاطع به یاوه‌گویی‌های دشمنان در اعمال تحریم‌های موشکی عنوان کرد و گفت: با شلیک این موشکها گوشه‌ای از عملیاتی بودن سیلوهای موشکی سپاه که در سراسر کشور گسترش یافته‌اند به نمایش درآمد.

وی افزود: با برگزاری رزمایش اقتدار ولایت دشمنان ما خواهند فهمید که اقتدار دفاعی و امنیت ملی خط قرمز ما بوده و حاضر نیستیم تحت هیچ شرایطی راجع به آن صحبت کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه امنیت مهمترین موضوع و اولویت اول در نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنی‌ها است گفت:خداوند متعال را شاکریم که اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح بویژه حوزه موشکی سپاه و همت پاسداران مجاهد و غیور نیروی هوافضای سپاه، امروز قدرتی بی نظیر را در منطقه را بوجود آورده که گوشه‌ای از آن در این رزمایش به نمایش درمی‌آید.

وی با اشاره به تأثیر تحریم‌ها بر ارتقای توان موشکی سپاه گفت: بحمدا... امروز تقریباً صد در صد تولیدات ما بومی بوده و متکی به خارج نیستیم؛ ما در این تحریمها رشد کرده و خودکفا شده‌ایم.

سرلشکر جعفری با بیان اینکه مسئولان ارتقای توان موشکی را خط قرمز نظام دانسته و بر آن وحدت نظر دارند گفت: دشمنان ما نیز این را دریافته‌اند که گسترش تحریم‌ها و فشارهای امنیتی تأثیری بر ارتقای توانمندی‌های ما نداشته است، لذا با اعمال تحریم‌های اقتصادی درصددند ما را در حوزه موشکی محدود کنند.

فرمانده کل سپاه پیام رزمایش اقتدار ولایت را امنیت برای ملت ایران و کشورهای همسایه منطقه عنوان و تصریح کرد: امنیت ایران، امنیت کشورهای منطقه است و تمام تلاش ما در راستای برقراری امنیت کشورمان می‌باشد.

وی با تأکید بر اینکه دست‌های سپاهیان اسلام در برابر دشمنان همواره بر روی ماشه است گفت:دشمنان انقلاب اسلامی و امنیت منطقه باید از غرش موشک‌های سپاه در هراس باشند.

سرلشکر جعفری در پایان با بیان اینکه بیشترین تهدید متوجه جمهوری اسلامی ایران از سوی صهیونیست‌هاست، گفت: هرکس که بیشتر با ایران اسلامی دشمنی دارد به طور طبیعی از این آمادگی‌ها و توانمندی‌ها در هراس و وحشت است و از آنجا که برد غالب موشک‌های ما رژیم غاصب صهیونیستی را در بر می‌گیرد ،از این رو بیشترین نگرانی را آنها دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها