با ورود سامانه بارشی از شمال غرب، به تدریج بارش پراکنده باران در ارتفاعات البرز نیز رخ خواهد داد که با استقرار سامانه پرفشار از بعدازظهر امروز، بارش‌ها در سواحل خزر آغاز می‌شود و شاهد کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور خواهیم بود.
کد خبر: ۸۸۷۴۵۱
بارش باران و کاهش دما در شمال کشور

به گزارش جام جم آنلاین ، براساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز با ورود سامانه بارشی از شمال غرب ناپایداری‌ها به صورت افزایش ابر، وزش باد، رگبار و رعد و برق در این منطقه خواهد بود و به تدریج بارش پراکنده باران در ارتفاعات البرز نیز رخ خواهد داد که با استقرار سامانه پرفشار از بعدازظهر امروز بارش‌ها در سواحل دریای خزر آغاز شده و فردا نیز ادامه دارد.

همچنین شاهد کاهش نسبی دما برای نوار شمالی کشور خواهیم بود؛ بارش‌ها فردا از شمال غرب کم شده و شمال شرق را نیز در بر خواهد گرفت.

با فعالیت شاخه جنوبی این سامانه، امروز در بخش‌هایی از جنوب شرق و شرق و جنوب و از فردا به تناوب تا آخر هفته در نیمه شرقی و بخش‌هایی از جنوب کشور ابرناکی، بارش باران، گاهی رگبار رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

از بعداز ظهر امروز تا ظهر فردا دریای خزر مواج است.

آسمان استان تهران روز آینده کمی ابری تا نیمه‌ ابری، گاهی وزش باد شدید و در شهرهای جنوبی بروز باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در این استان فردا به ترتیب 19 و 10 درجه خواهد بود؛ همچنین روز سه‌شنبه هفته جاری آسمان این استان کمی ابری در بعدازظهر همراه با ورزش باد خواهد بود.

در 24 ساعت آینده استان‌های خوزستان با دمای 30 درجه بالای صفر و هرمزگان با دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین استان‌های کشور و استان‌های‌ کردستان با دمای یک درجه زیر صفر و چهارمحال و بخیتاری با دمای 7 درجه زیر صفر، سردترین استان‌های کشور هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها