شهرام جزایری به خبر محکومیت بابک زنجانی به اعدام، واکنش نشان داد.
کد خبر: ۸۸۷۴۳۸
واکنش شهرام جزایری به حکم اعدام بابک زنجانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین، شهرام جزایری گفت: امروز شاهد صدور حکم غیر قطعی اعدام برای بابک زنجانی بودم. اولا که این حکم دادگاه محترم بدوی طبق قانون غیر قطعی است و هنوز هیچ جرمی علیه ایشان در دادگاه صالحه به اثبات قطعی نرسیده و متهم حق دارد در پناه قانون از امنیت لازم برخوردار باشد، ثانیا همگی ما باید به روند رسیدگی‌های قضایی و اجرای عدالت در دادگاه‌ها اعتماد کنیم لذا باید صبوری کرد تا حکم نهایی و قطعی مشخص شود.

وی افزود: اگر گفته‌ها و شنیده‌ها درست باشد که بابک زنجانی در دوران تحریم خدمات شایسته‌ای به کشور داشته و ان‌شاءالله اگر بتواند تا قبل از قطعیت حکم، اموال بیت‌المال را بازگرداند، به نظر بنده حتما ایشان مشمول رافت اسلامی خواهد شد و قطعا این حکم اجرا نمی‌شود، در غیر این صورت کار این متهم دشوارتر خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
تكتازان
-
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
شهرام جزایری: پدیده به سرمایه گذارنیاز ندارد .
شهرام جزایری تنها فرد مؤثری كه بادرخواست سهامداران خردمردمی به پدیده مشورت های اجرایی می دهد در گفتگو باجمعی ازخبرنگاران اقتصادی گفت :پدیده نیازی به سرمایه گذار ندارد كه هیچ ، خودش انقدر منابع خواهد داشت كه در سایر پروژه های سودآوركشور وطرح های ملی ازجمله فولاد آلومنیوم و... می تواند سرمایه گذاری كند. وی درادامه افزود:مدیران منتخب دولت درپدیده درصداوسیما به صراحت اعلام كردند در پدیده فساداقتصادی نشده و پدیده پروژه بسیار خوبی است. جزایری اظهاررداشت: ازهیئت مدیره و مدیرعامل محترم پدیده خواهش می كنم .

نیازمندی ها