رئیس پلیس دبی در جدیدترین حمله لفظی به ایران، خواستار اخراج تمام ایرانی‌های ساکن امارات شد.
کد خبر: ۸۸۶۹۳۵
توهین رئیس پلیس دبی به ایرانیان: خیری در آن ها نیست،اخراجشان کنید!

به گزارش جام جم آنلاین ، «ضاحی خلفان» رئیس پلیس دبی و نزدیک به «محمد بن زاید» ولیعهد ابوظبی در ادامه جنجال‌آفرینی خود در شبکه‌ اجتماعی توئیتر خواستار اخراج ایرانی‌ها از امارات شد.

خلفان در صفحه توئیتر خود اعلام کرد طی سه سال باید از تمام ایرانی‌های که در دبی کار می‌کنند و کاری تجاری دارند، بخواهیم که امارات را ترک کنند و مجوز تجاری آنها لغو شود؛ فرزندان ما به باز کردن مغازه‌های تجاری به جای ایرانی‌ها بیشتر نیاز دارند تا ایرانی‌ها.

وی تاکید کرد: تا زمانی که ایران و حزب‌الله به ادعای وی در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس مداخله می‌کنند، این کشورها دست‌بسته نخواهند نشست.

خلفان مدعی شد: احترام ما به ایرانی ها زیاد است اما با کمال تاسف خیری در آنها نیست.

وی سپس خواهان تحریم کالاهای ایرانی توسط کشورهای حاشیه خلیج فارس شد و کشورهای مذکور را تشویق به این کار کرد.

این درخواست مقام اماراتی در پی تشدید فضای ضد ایرانی و ضد حزب‌الله است که عربستان به همراه دیگر کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس علیه تهران به راه‌ انداخته‌اند.

سیاست عربستان علیه ایران پس از مرگ «عبدالله بن عبدالعزیز» و «امضای توافق هسته‌ای» میان ایران و شش کشور موسوم به گروه «1+5» تشدید شده است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
ایرانی
-
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
۰
۰
خدا را بینهایت شكر كه تابحال نه خود و نه خانواده ام دبی را ندیدیم و گرنه از این توهین مارمولك خوار وحشی دق مرگ میشدم .
یه ایرانی
-
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
۰
۰
یكی باید به این وحشی بگه از امثال تو هیچ خیری برای بشریت نیست
محمد
-
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
۰
۰
اینها اگه بندرشون رونق گرفت بخاطر واردات كالا به ایران بوده، اگه اقتصادشون رونق گرفت بخاطر ترانزیت كالا به ایران بوده، اگه توریستشون زیاد شد بخاطر مسافران ایرانی بوده، خلاصه دار و ندارشون از پول ایران و ایرانیه اونوقت همچین خزعبلاتی هم میفرمایند!
مهرداد
-
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۵
۰
۰
ای كاش ادرس توئیتر این بنده خدارو داشتم و بهش میگفتم با این ملت این طوری صحبت نكن امنیتی كه در كشور شماست بخاطر ماست. زیاد حرف بزنی یك دفعه دیدی یكشبه دوباره شتر چرون شدی

نیازمندی ها