راننده تاکسی که پس از تصادف با مرد جوان مرگ او را رقم زده بود به اتهام قتل عمد بازداشت شد.
کد خبر: ۸۸۶۶۴۷
بازداشت راننده تاکسی به اتهام قتل

به گزارش جام‌جم ، ساعت 4 و 30 دقیقه بامداد دیروز مرگ مشکوک مرد جوانی در بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد به بازپرس جنایی مشهد اعلام شد. در ادامه تیمی از ماموران پلیس آگاهی همراه قاضی سیدجواد حسینی با حضور در بیمارستان تحقیقات در این زمینه را آغاز کردند.

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد، جسد متعلق به مرد 30 ساله‌ای است که بر اثر تصادف فوت کرده و توسط راننده یک دستگاه سمند به بیمارستان منتقل شده است.

پس از بررسی جسد بازپرس جنایی به تحقیق از راننده سمند پرداخت که او گفت: من راننده تاکسی هستم و امشب در میدان بیت‌المقدس منتظر مسافر بودم که خودروی پرایدی کنار خودروی من توقف کرد، من به تصور این که می‌خواهد آدرس بپرسد، شیشه را پایین کشیدم اما راننده شروع به فحاشی کرد. مرد جوان سپس چند بار به دور خودروی من چرخید. او حالت عادی نداشت و سعی کردم به او توجهی نکنم.

وی ادامه داد: بعد از چند دقیقه او به سمت زیرگذر حرکت کرد و یک دستگاه موتورسیکلت که سربازی ترک‌نشین آن بود به تعقیبش پرداخت. من و دوستم هم به دنبال او رفتیم. در زیرگذر او در حالی که میله‌ای در دست داشت از ماشین پیاده شد که ما بدون توجه به او از کنارش رد شدیم. مرد جوان سوار خودروی خود شد و به تعقیب ما پرداخت و در ادامه سد راهمان شد. اوپس از پیاده شدن از ماشین، با میله آهنی به سمت ما آمد که نمی‌دانم چطور با خودرو تصادف کرد.

بازپرس جنایی پس از بررسی صحنه تصادف و اظهارات متهم دریافت او دچار تناقض‌گویی شده و حقیقت را نمی‌گوید. به همین دلیل راننده 34 ساله به اتهام قتل عمد بازداشت شد و در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كریم
-
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
راننده تاكسی خیلی نامرد بود با خودش فكرنكرد شاید كسی چشم به راه این بنده خداباشه



فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها