پررنگ شدن موسیقی سنتی ایرانی

«شب کوک» به دور سوم می‌رسد

تهیه کننده «شب کوک» از پررنگ شدن موسیقی سنتی و ملی ایرانی در فصل جدید برنامه که از شبکه نسیم پخش می‌شود، خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۶۸۰
«شب کوک» به دور سوم می‌رسد

به گزارش جام جم نوا ، هادی دمیرچی تهیه کننده مسابقه خوانندگی «شب کوک» که هر شب روی آنتن شبکه نسیم می‌رود از آغاز دور سوم این برنامه و روند استعدادیابی آن در دور جدید خبر داد و گفت: دور سوم این مسابقه خوانندگی از شب‌های آینده آغاز می‌شود و با توجه به حساسیت‌ های مسابقه و میزان توجه به استعدادهای خوانندگی که در این برنامه کشف شده‌اند، سعی کرده‌ایم در دور جدید با افزودن آیتم‌ها و بخش‌های جذاب، میزان اهمیت این بخش از برنامه را پررنگ‌تر جلوه دهیم تا برگزیدگانی که وارد این دور از مسابقه خوانندگی شده‌اند به طرزی ویژه به مردم معرفی شوند تا صحت و دقت رای گیری‌ها چند برابر شود.

تهیه کننده «شب کوک» افزود: ما به مرور توانستیم مخاطبان خود را پیدا کنیم و امروز مفتخریم که اعلام کنیم بنا به اعلام واحد روابط عمومی شبکه نسیم «شب کوک» پر بیننده‌ترین برنامه این شبکه است. آمار قابل توجه پیامک های برنامه هم نشان می‌دهد بایستی جدی‌تر و قوی‌تر در ادامه مسیر پیش برویم.

دمیرچی با اشاره به تغییرات برنامه عنوان کرد: برای دوره جدید برنامه در سال آینده تصمیماتی گرفته‌ایم و به محض اتمام این بخش و این سری، تمام سعی ما بر این است که بتوانیم در فصل بعدی برنامه که از اوایل سال ۹۵ آغاز می‌شود، با تغییرات گسترده و اساسی موسیقی سنتی و ملی ایرانی را در این برنامه موسیقایی جدی تر و پررنگ‌تر کنیم.

وی اظهار کرد: خوشبختانه مدیران سازمان و شبکه نسیم در معدود حواشی بوجود آمده با تصمیماتی حرفه‌ای و سالم، حمایت ویژه‌ای را از تیم «شب کوک» داشتند که باعث شد ما با انگیزه‌ای بالا پیش برویم و امروز خوشحالیم که «شب کوک» به مرور جای خود را در بین تمام ایرانی‌ها باز کرده و هر شب شاهد استقبال خوبی از این برنامه در رسانه ملی هستیم.

شب کوک هر شب راس ساعت ۲۳ با اجرا و کارگردانی هنری باربد بابایی، تهیه کنندگی هادی و مجید دمیرچی و حضور فریدون آسرایی، مهدی یغمایی، پوریا حیدری و فرهاد برنجان به عنوان داوران مسابقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها