دادستان عمومی و انقلاب اهواز از صدور کیفرخواست برای 14 نفر از متهمان حادثه تیراندازی به هیئت عزاداری قمر بنی هاشم صفی آباد دزفول خبرداد.
کد خبر: ۸۸۵۶۵۱
صدور کیفرخواست برای 14 متهم تیراندازی به عزاداران حسینی دزفول

به گزارش جام جم آنلاین عباس حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب اهواز با تشریح آخرین وضعیت پرونده متهمان حادثه تیراندازی به هیئت عزاداران صفی آباد دزفول گفت: کیفرخواست برای 14 نفر از متهمان این حادثه صادر و پرونده به دادگاه انقلاب اهواز برای رسیدگی ارسال شده است.

وی افزود: بخشی از این پرونده درخصوص اتهام محاربه به دادگاه انقلاب اهواز و در خصوص قتل نفس نیز به دادگاه کیفری یک استان ارسال خواهد شد.

حوالی ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه جمعه شب ۲۴ مهرماه چند فرد مسلح، سوار بر یک دستگاه خودروی پژو تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم شهر صفی آباد را به رگبار بستند. سرنشینان خودرو که سر و صورت خود را پوشانده بودند با سلاح کلاشینکف به تکیه هیات عزاداری قمر بنی هاشم تیراندازی کرده و متواری شدند.

در این حادثه چهار نفر از عزاداران حسینی زخمی شدند که دو نفر از آنان به نام های بهمن رضایی نیا و حسین کریمی بر اثر شدت جراحات جان خود را از دست دادند. شهر صفی آباد با حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت در ۱۴ کیلومتری شهر دزفول و در بخش مرکزی این شهرستان واقع است.

منبع: میزان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها