عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران از تصویب افزایش 15 درصدی کرایه‌های تاکسی و اتوبوس بخش خصوصی در سال آینده در کمیسیون عمران خبر داد و گفت: علاوه بر این بلیت تک سفره مترو 700 تومان و دو سفره 1100 تومان در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۸۸۵۰۰۷
کرایه‌ تاکسی و اتوبوس افزایش می یابد

به گزارش جام جم آنلاین ، ابوالفضل قناعتی گفت‌: شهرداری تهران طبق روال سال‌های گذشته لایحه افزایش کرایه‌ها را به شورای شهر تهران ارسال نمود.

وی تصریح کرد: رئیس شورای شهر تهران نیز جهت بررسی بیشتر این لایحه، کمیسیون عمران را مامور کرد تا بررسی‌های لازم را انجام دهد.

قناعتی گفت: اعضای کمیسیون عمران نیز پس از برگزاری جلسات متعدد و کار کارشناسی و بررسی همه جوانب اعم از مشکلات رانندگان تاکسی و هزینه زندگی آنها و حذف بنزین یارانه‌ای و معیشت مردم در نهایت افزایش 15 درصدی کرایه‌های تاکسی را در سال 95 تصویب کردند البته در لایحه پیشنهادی شهرداری 25 تا 30 درصد افزایش کرایه‌ها تاکسی در نظر گرفته شده بود که در نهایت اعضا با افزایش 15 درصدی آن موافقت نمودند.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران همچنین به تصویب 15 درصدی اتوبوس‌های بخش خصوصی و 30 درصدی اتوبوس‌های عمومی اشاره کرد و افزود: در کمیسیون عمران، بلیت تک سفره 700 تومان، دو سفره 1100 تومان تصویب شده است.

منبع: فارس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها