معاون دبیرکل حزب الله لبنان مطرح کرد؛

اعتراف عربستان به جایگاه حزب‌الله

عربستان سعودی با اعلام اینکه با تمامی ابزارهای ممکن با حزب الله مبارزه خواهد کرد، گفت: اسامی برخی از اشخاص و شرکت‌ها را به دلیل ارتباط با حزب الله لبنان در لیست گروه های تروریستی خود قرار داد.
کد خبر: ۸۸۴۸۴۰
پرونده سازی عربستان علیه حزب الله لبنان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از رسانه های سعودی، وزارت کشور عربستان اعلام کرد افرادی به اسامی فادی حسین سرحان، عادل محمد شری، علی حسین زعیتر را به دلیل ارتباط با فعالیت‌های حزب الله لبنان در لیست تروریستی خود قرار داده است.

در بیانیه وزارت کشور عربستان همچنین شرکت‌های «ال ای الکترونیک فیلد کو لیمیتد»، «اییرو اسکای وان کو لیمیتد» و «لابیکو اوفشور» در این لیست قرار گرفته است.

وزارت کشور عربستان همچنین اعلام کرد که با تمامی ابزارهای ممکن با فعالیت‌های حزب الله مبارزه و با تمامی شرکای حزب الله در سراسر دنیا برخورد خواهد کرد.

در حالی که بنابر اسناد دیدبان حقوق بشر، عربستان از سلاح‌های خود علیه غیر نظامیان در یمن استفاده می‌کند، وزارت کشور سعودی مدعی شد که تا زمانی که حزب الله باعث هرج و مرج می شود و به حملات تروریستی خود ادامه می‌دهد، عربستان به این اقدام خود در قرار دادن اسامی اشخاص و شرکت های مرتبط با حزب الله در لیست گروه های تروریستی و در ادامه تحریم آنها ادامه خواهد داد.

منبع:تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها