وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: گزارشی از قطع اینترنت در ارتباط با انتخابات نداشته ایم و تلگرام را هم قطع نکرده ایم.
کد خبر: ۸۸۴۷۴۹
تلگرام و اینترنت در روز انتخابات بدون مشکل فعال است

به گزارش جام جم آنلاین، محمود واعظی پس از بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران گفت: اینترنت در سراسر کشور کار می کند.

وی ادامه داد: ممکن است در نقاطی اختلالاتی وجود داشته باشد که این موضوع ارتباطی به برگزاری انتخابات ندارد و گزارشی از قطع اینترنت در ارتباط با انتخابات نداشته ایم.

واعظی ادامه داد: ستاد ما در وزارت ارتباطات، شبانه روز کار می کند و اگر اختلال احتمالی شکل بگیرد، رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه اینترنت قطع نخواهد شد، گفت: اینترنت را که تنها مردم برای انتخابات استفاده نمی‌کنند اینترنت از جمله مورد استفاده استادان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم است و لذا بنای قطع اینترنت نداریم.

واعظی گفت: ستاد ما در وزارت ارتباطات شبانه‌روزی کار می‌کنند و اگر خللی در سرعت اینترنت ایجاد شود، تلاش خواهیم کردیم تا برطرف شود اما تا این لحظه هیچ گزارشی دال بر قطع اینترنت به من نداده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که تلگرام قطع خواهد شد یا نه، اظهار داشت: این یک شایعه‌ای بود که هفته گذشته مطرح شد تلگرام به کار خود ادامه می‌دهد و اینچنین نیست. ما از مردم و کاندیداها خواهش کردیم که ما کانال تلگرام را باز نگه می‌داریم ولی شما از آن استفاده انتخاباتی نکنید و مردم هم استقبال کردند.

وی ادامه داد: از هر نظر چه از نظر شبکه و از نظر زیرساخت همه مقدمات لازم را فراهم کردیم و هیچ مشکلی در این زمینه نخواهیم داشت.

واعظی همچنین اظهارداشت: از سه ماه قبل کمیته ای در وزارت ارتباطات برای برگزاری انتخابات الکترونیکی تشکیل شده بود و امکانات ما آماده بود ولی به هر حال این انتخابات الکترونیکی برگزار نشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها