پیام دکتر سرافراز به مناسبت روز «مهندسی»

افق روشن رسانه ملی در حوزه فنی است

دکتر محمد سرفراز، رئیس رسانه ملی به مناسبت پنجم اسفند ماه،سالروز تولد «خواجه نصیرالدین طوسی» ، «روز مهندسی» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۲
افق روشن رسانه ملی در حوزه فنی است

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی رسانه ملی دکتر سرافراز در این پیام با تبریک به زحمت کشانی که در بخش های فنی رسانه ملی در جهت ارتقاء کیفی تولیدات و تعالی اهداف سازمان صدا و سیما تلاش می کنند ابراز امیدواری کرده این تلاش ها، افق های روشنی را پیش روی رسانه ملی قرار دهد.

متن این پیام به شرح زیر است:

به نام خدا

پنجم اسفند ماه، سالروز تولد «خواجه نصیرالدین طوسی» اندیشمند بزرگ ایرانی است که در تقویم ملی کشور به نام «روز مهندسی» نام‌گذاری شده ‌است.

این روز، روز پاسداشت از مجاهدت و فداکاری عزیزانی است که در حوزه‌های مختلف برای عزت، سربلندی و اعتلای ایران اسلامی تلاش می‌کنند. نام‌گذاری سالروز این ولادت بزرگ به نام روز مهندسی، تلاقی ارزشمندی از اندیشه مهندسی ایران گذشتهِ، و سرمشق قراردادن تلاش‌های آن دوران برای مهندسان جویای علم امروز کشور است.

روز مهندسی در حقیقت روز قدردانی از بزرگ‌مردانی است که با توکل به خداوند متعال و با عزمی محکم و با خلاقیت و ابتکار، راه‌های ناهموار را هموار کرده‌اند. در این میان مهندسان سخت‌کوش، مجرب و متخصص رسانه ملی نیز با همت والای خود، منشأ تحولات بسیاری در سازمان شده‌اند که درخور سپاس و قدردانی است.

بی‌گمان ترسیم افق روشن رسانه ملی در حوزه فنی و دستیابی به قله‌های رفیع بالندگی و شکوفایی، مرهون تلاش‌های بی‌دریغ و متعهدانه مهندسانی است که همواره با عزمی جهادگونه در مسیر تعالی، ارتقاء و سربلندی بزرگ‌ترین مجموعه فرهنگی کشور، قدم برداشته‌اند.

اهمیت و نقش حوزه فنی در ماندگاری و اثرگذاری رسانه ملی به حدی است که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز با تاکید بر این امر، سازمان صداوسیما را یک مجموعه پیچیده فنی، هنری، سیاسی و سازمانی دانسته‌اند.

«روز مهندسی»، را به همه مهندسان پرتلاش رسانه ملی به‌ویژه مهندسان و چهره‌های پنهان حوزه فنی، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و امیدوارم با همت والای آنان، شاهد رشد و تعالی هر چه بیش‌تر رسانه در عرصه‌های مختلف باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها