مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

شوک اصفهان به تیم های عربی +تصاویر

«آنا» همسر «لواندوفسکی» مهاجم بایرن مونیخ برای قهرمانی دوباره در اروپا تلاش می‌کند

ترکیب موفقیت‌آمیز‌ فرمول‌ کاراته و فوتبال

کسب مدال رقابت‌های جهانی در هر رشته‌ای خیلی سخت است. باید سال‌ها تمرین کرد و در کنار آن چیزهای دیگری را برای رسیدن به آن موفقیت از زندگی کم کرد.
کد خبر: ۸۸۳۹۸۴
ترکیب موفقیت‌آمیز‌ فرمول‌ کاراته و فوتبال

به گزارش جام جم ورزشی ،اگر اتفاق بزرگی بیفتد که ارتباطی با هدف اصلی نداشته باشد آنگاه مشکلات زیادی به وجود می‌آید و فرد سخت تر به خواسته خود می‌رسد. اما آنا استاچورسکای لهستانی کسی بود که همه چیز را با هم کنترل و مدیریت کرد.

او مدال جهانی رقابت‌های کاراته را به دست آورد، مدال رقابت‌های اروپایی را هم در کارنامه خود ثبت کرد و با ستاره‌ای به نام روبرت لواندوفسکی ازدواج کرد که ممکن بود نام بزرگ این ستاره راه را بر روی موفقیت‌های بعدی او ببندد اما این اتفاق نیفتاد.

لواندوفسکی ستاره، گلزن، مشهور و محبوب که هم‌اکنون در بایرن مونیخ بازی می‌کند می‌توانست با شهرت زیاد خود همسرش را به دردسر بیندازد اما عجیب این‌که آنا بدون توجه به این موضوع حرفه‌ای‌تر از قبل به روند خود ادامه می‌دهد. آنا و روبرت زوج مناسبی برای یکدیگر بودند و هستند.

تمرینات سخت آنا

آنا از 24 ساعت شبانه روز 9 ساعت تمرین می‌کرد. گاهی اوقات برای تمریناتش تا لایپزیک آلمان هم می‌رفت و گاهی هم از جمهوری چک سر در می‌آورد. هر جا حریف تمرینی مناسبی می‌دید بسرعت عازم آنجا می‌شد. 9 ساعت تمرین. یک ساعت اول به بدنسازی اختصاص داشت و بقیه اوقات به تمرینات سبک و سپس سنگین پیش می‌رفت. آنا ویژگی‌های خاصی دارد. اصلا به ظاهرش نمی‌خورد که ورزشکار یک رشته رزمی باشد.

شاید در نگاه نخست یک دختر حساس و خیلی شیک به نظر بیاید اما او برای تمرینات سخت و سنگین هر جا که لازم باشد، حتی به یک باشگاه دور افتاده در کرواسی، می‌رود. در روزهایی که سخت ترین تمرینات و نفس گیرترین لحظات را پشت سر می‌گذاشت و البته مدال‌های مهمی هم در لهستان و اروپا به دست می‌آورد با بزرگ‌ترین ستاره زندگی اش ملاقات کرد، روبرت لواندوفسکی.

ازدواج با لوی و بقیه ماجرا

اصلا قرار بر این نشد که جذابیت‌های زندگی یک ستاره محبوب فوتبال و کسی که به‌عنوان برترین بازیکن تاریخ فوتبال لهستان شناخته می‌شود زندگی آنا را تحت تاثیر خود قرار بدهد. آنا مثل سابق به تمریناتش ادامه داد و نامزد کردن با لواندوفسکی باعث نشد تحت تاثیر رسانه‌ها قرار بگیرد و مدام روی جلد مجلات باشد. تمرین همان 9 ساعت قبلی بود و برنامه باز هم به مبارزه طلبیدن حریفان تمرینی مختلف، چه از لهستان و چه از کشورهای دیگر. آنا پس از ازدواج با لواندوفسکی باز هم در رقابت‌های مختلف شرکت کرد و آخرین مدالش را هم در سال اواخر سال 2014 دریافت کرد. اما آنا که یک سال قبل از آن با مهاجم کنونی بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال لهستان ازدواج کرده بود کاراته را کنار نگذاشته و می‌خواهد خود را برای یک مدال اروپایی دیگر آماده کند. رقابت‌های قهرمانی کاراته زنان اروپا ژوئن در نروژ برگزار می‌شود و همسر ستاره بایرن مونیخ به‌دنبال کسب یک مدال دیگر است.

توازن آنا و روبرت

آنا چگونه روند حرفه‌ای و قهرمانی خود را در کنار دردسرهای ازدواج با یک فوق ستاره محبوب فوتبال حفظ کرد؟ آنا استاچورسکا در گفت‌وگو با مجله «سیرونی» گفت: توازن را می‌توان حفظ کرد. ‌روبرت خیلی مهربان و دلسوز است و همان تاثیری را بر روی زندگی ورزشی من گذاشت که من بر روی او گذاشتم. ما خیلی روی یکدیگر تاثیر می‌گذاریم. اصلا برای هم آفریده شده ایم. من و روبرت هرگز تحت محاصره توجهات بیش از اندازه رسانه‌ها درنیامدیم و به کار خود ادامه دادیم. هدف ما چیز دیگری بود و هیچ چیزی نتوانست آن را تحت تاثیر خود قرار بدهد. وی افزود: برنامه‌های ما تا امروز براساس آنچه که دلمان می‌خواست پیش رفت و بعد از این هم ادامه خواهد داشت. ما دلمان می‌خواهد از موفقیت‌های یکدیگر لذت ببریم و مدام یکدیگر را تشویق کنیم. این نمی‌شود که روبرت فقط به فکر خودش باشد و من هم همین طور. نه، ما آدم‌های خودخواهی نیستیم و می‌خواهیم همدیگر را کامل کنیم و باعث پیشرفت هم بشویم.

این کاراته کای لهستانی در ادامه گفت: من فکر می‌کنم من و روبرت هر کدام تا امروز به اندازه توانایی هایمان در رشته‌هایی که در آن فعالیت می‌کنیم موفق بوده‌ایم و اصلا حسرت چیزی را نمی‌خوریم. البته کسب مدال طلا برای من ایده بزرگی بود که به آن نرسیدم ولی اصلا بابت آن ناراحت نیست. من به چیزی که می‌خواستم رسیدم و در آینده نیز تلاش خواهم کرد تا همانند روبرت یک ستاره باشم. او بزرگ ترین الگوی زندگی من است.

هیلدا حسینی‌خواه / منبع: ساکر کیکز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها