رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی گیلان گفت: عاملان تهدید به انتشار تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی، در شهرستان رشت شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۸۱۶۰۷
دستگیری عاملان تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ ایرج محمدخانی اظهار داشت: در پی ارجاع چند فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانم 30 و 34 ساله گیلانی مبنی بر تهدید به انتشار تصاویر خصوصی و قصد اخاذی از آنان، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان گیلان افزود: با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی، عاملان تهدید به انتشار عکس‌ های خصوصی به قصد اخاذی از شکات در فضای مجازی که دو مرد 36 و 41 ساله اهل و ساکن رشت بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در رشت دستگیر شدند.

وی بیان کرد: با توجه به ادله دیجیتال کشف شده، متهمان به صراحت به بزه انتسابی خود و اینکه با تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در فضای مجازی قصد اخاذی از شکات را داشتند، اعتراف کرده که جهت سیر مراحل قانونی تحویل دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت شدند.

سرهنگ محمدخانی از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir یا ایمیل این پلیس به آدرس Gfata@police.ir گزارش کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها