ایلان ماسک ، طراح محصولات تسلا، احتمالاً در حال تماشای مجموعه فیلم‌های «مل بروکس» بوده و عنوان سرعت خنده‌آور را برای سریعترین حالت شتاب‌گیری در مدل S P90D مستقیماً از فیلم «توپ‌های فضایی» برداشت کرده است.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۸
سریع‌ترین سدان دنیا + عکس

به علاوه، هر کسی که بخواهد عملکرد این اتومبیل را در شروع به حرکت تجربه کند، بایستی از شجاعت و شهامت مناسبی برخوردار باشد. در همین حال، در یک اقدام قهرمانانه، این موشک الکتریکی مورد بررسی قرار گرفته و نتایج شگفت‌انگیزی به‌دست آمده است.

این اولین اتومبیل تولیدی به صورت ۴ در است که توانسته مرز ۳ ثانیه را برای رسیدن به سرعت ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت درهم شکند و این کار را تنها در ۲/۸ ثانیه انجام دهد.

این اتومبیل در شتاب ۳۰ تا ۵۰ مایل (۴۸ تا ۸۰ کیلومتر) بر ساعت، با زمان ۱/۵ ثانیه، به میزان دو دهم ثانیه رکورد کلی تسلا رودستر اسپورت را پشت‌سر گذاشته است.

P90D مسیر یک‌چهارم مایل را در مدت ۱۱/۱ ثانیه و با سرعت نهایی ۱۹۴/۷ کیلومتر بر ساعت طی می‌کند؛ آن هم بدون هیچ‌گونه اثر از دود لاستیک یا سر و صدای اگزوز.

این در حالی است که مدل S ‌P85D که قبلاً در حالت دیوانه‌وار (Insane) سریعترین مدل تسلا به شمار می‌رفت، به اندازه نیم ثانیه در شتاب صفر تا ۹۶/۶ کیلومتر بر ساعت و هفت‌دهم ثانیه در مسیر یک‌چهارم مایل ضعیف‌تر عمل می‌کند.

- - -- - -

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها