دعوت همگانی برای حضوری گسترده

میعاد همه، راهپیمایی 22 بهمن 1394

امروز در حالی از انقلاب اسلامی ایران سخن می‌گوییم که 37 سال از تحولات مردمی منجر به استقرار نظام جمهوری اسلامی، گذشته است. واقعیت این است که پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگ‌ترین افتخارات ملت مسلمان ایران به‌شمار آمده و 22 بهمن روز پیروزی حق بر باطل و روز تولد دوباره اسلام و اندیشه معنوی و پاکی است که از طریق انقلاب در قلب تاریخ رسوخ کرد.
کد خبر: ۸۸۰۲۳۵
انقلاب اسلامی بهترین مدل برای اداره مردمی کشور

انقلاب اسلامی ایران، تقلیدی از انقلاب‌های شرق و غرب نبود بلکه تحول حقیقی در نظام اجتماعی و سیاسی ایران و بازگشت به دامان اسلام راستین بود و قانون اساسی کشور به عنوان نمادی از این تفکر، تجلی‌بخش تمامی اهداف مدنظر بود و بر این اساس انتخابات نیز یکی از آرمان‌های برجسته و از دستاوردهای مهم انقلاب محسوب می‌شود که ضامن نقش‌آفرینی مردم در همه عرصه‌های انقلاب است.

باید تاکید کرد که انقلاب اسلامی با حضور مردم در عرصه انتخابات و تکیه بر آرای آنان ادامه پیدا کرد و با نزدیک شدن به دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اهمیت این فرآیند مهم صد چندان می‌شود و جا دارد که مردم با حوصله و تامل در مورد افرادی که به عنوان نامزد انتخاباتی وارد این عرصه می‌شوند و مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته‌اند، تحقیق کنند.

حضور پر شور مردم درصحنه انتخابات در شرایط پسا برجام، در حالی که سایه جنگ و تهدیدات دشمن در حال کمرنگ شدن است، می‌تواند دو مجلس شاداب‌تر خبرگان رهبری و شورای اسلامی را رقم بزند تا زیر سایه این اتفاق مبارک، شاهد رونق اقتصاد و اجرای اقتصاد مقاومتی باشیم. مشارکت حداکثری مردم در عرصه‌های مختلف سیاسی ازجمله انتخابات 7 اسفند، خواهد توانست ضمن افزایش اقتصاد بین‌المللی ایران در عرصه جهانی، به همگان نشان دهد که مدل انقلاب اسلامی بهترین مدل برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در اداره کشور است.

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها