برای اولین بار در تاریخ واتیکان، پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک های جهان به عنوان بازیگر جلوی دوربین سینما قرار می گیرد. این فیلم با نام «آن سوی خورشید» وارد مرحله تولید می شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۱۸
پاپ بازیگر سینما می شود

به گزارش جام جم آنلاین، کلید فیلم برداری فیلم در آینده ای بسیار نزدیک در کشور ایتالیا زده خواهد شد و تمام سود حاصل از فروش آن، به دو مرکز کارهای خیرخواهانه در آرژانتین (جایی که پاپ فرانسیس به دنیا آمد) اهدا خواهد شد. این دو مرکز کارهای خیرخواهانه، کودکان و نوجوانان نیازمند آرژانتینی را تحت پوشش خود دارند.

پاپ فرانسیس در «آن سوی خورشید» در نقش خودش بازی خواهد کرد و داستان مذهبی آن در باره بخش هایی از کتاب انجیل است. هنوز کارگردان این درام مذهبی انتخاب نشده است و معلوم نیست با چه هزینه ای وارد مرحله تولید می شود. در عین حال، رسانه های گروهی ایتالیا هنوز نسبت به خبر بازی پاپ در یک فیلم سینمایی، از خود واکنشی نشان نداده اند.

صنعت سینمای ایتالیا همیشه گوشه چشمی به پاپ و کلیسا داشته است. چهار سال قبل نانی مورتی فیلم «ما یک پاپ داریم» را در معرض دید تماشاگران قرار داد. میشل پیکولی بازیگر کهنه کار فرانسوی در آن، نقش پاپ را بازی کرد. فیلم با استقبال منتقدان و تماشاگران سینما روبرو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها