رئیس پلیس فتای غرب استان تهران از دستگیری زنی در شهریار به جرم هک تلگرام و انتشار تصاویر خصوصی هوویش در فضای مجازی خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۶۵۳
دعوای هووها با دخالت پلیس تمام شد

به گزارش جام جم آنلاین ، سرهنگ اصغر باقریان گفت: هفته گذشته خانمی با مراجعه به پلیس فتا غرب استان تهران و بیان انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام، درخواست دادخواهی کرد.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکی، پرونده ای در این رابطه تشکیل شده و در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای غرب استان تهران افزود: با اقدامات اولیه پلیس مشخص شد به دلیل عدم آشنایی شاکی با تنظیمات امنیتی تلگرام، اکانت کاربری وی هک و تصاویر شخصی اش از این طریق در شبکه های اجتماعی انتشار یافته است لذا با ادامه رسیدگی به پرونده هویت متهم شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.

وی گفت: متهم که همسر دوم شوهر شاکی بود، در بازجویی های فنی و پلیسی لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد: به دلیل عدم آشنایی شاکی با مسائل امنیتی تلگرام، توانسته است اکانت کاربری او را هک و بر روی دستگاه خود نصب کند.

سرهنگ باقریان با اعلام ارجاع پرونده به مرجع قضایی، افزود: کاربران باید توجه داشته باشند که استفاده از شبکه های اجتماعی باید همواره با دانش کافی همراه باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها