فرمانده نیروی انتظامی به انتشار تصاویر جهت‌دار از برخی از اقدامات نادرست ناجا در سال‌های گذشته واکنش نشان داد و گفت: همان زمان با متخلفان برخورد کرده بودیم اما مجددا این تصاویر در فضای مجازی منتشر شده است.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۰
واکنش سردار اشتری به فیلم‌های عربده ‌کشی اشرار

به گزارش جام جم آنلاین، سردار حسین اشتری در حاشیه همایش پلیس، روانشناسی و مشاوره، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره فیلمی که در آن برخی از اشرار اقدام به قدرتنمایی و بیان الفاظ رکیک کرده بودند، گفت: چندی پیش فیلم‌هایی در شبکه‌های مجازی از تعدادی از اوباش پخش شد که این فیلم‌ها مربوط به قبل است و بسیاری از افراد حاضر در آنها شناسایی و دستگیر شده و پرونده‌شان در مراجع قضایی است.

وی با بیان اینکه برخی از این افراد نیز فراری هستند و در آینده دستگیر شده و به سزای اعمالشان خواهند رسید، خاطرنشان کرد: البته این افراد در محیط خصوصی اقدام به این کار کرده و قدرتنمایی‌ شان در ملاء عام نبوده اما با توجه به اینکه سبب وحشت مردم شده و اقدام خلاف قانون انجام دادند، با آنها برخورد خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه ما در سال‌های گذشته کمترین تحرک را از سوی این افراد داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر با تعداد زیادی از اراذل و اوباش برخورد شده و ما اجازه قدرتمندنمایی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان را به آنان نخواهیم داد.

اشتری در پاسخ به سوالی درباره انتشار فیلم‌هایی از تخلفات برخی از ماموران نیروی انتظامی در فضای مجازی اظهار کرد: ما با تخلفات حتی اگر در داخل ناجا نیز باشد برخورد می‌کنیم، برخی از این فیلم ها که در فضای مجازی نمایش داده می‌شوند، مربوط به چند سال گذشته است که ما ماموران خاطی را شناسایی و با آنها برخورد کردیم اما فیلم‌ها و تصاویر آن به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است.

وی با بیان اینکه ناجا با هرگونه ناهنجاری، برخوردی قاطع خواهد داشت، اظهار کرد: افرادی که اقدام به توزیع این فیلم‌ها کنند نیز شناسایی و با آنها برخورد می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به سوالی درباره ماجرای تعقیب و گریز ماموران پلیس با متهمان در سبزوار که منجر به هلاکت تعدادی از متهمان شده بود، گفت: هنوز رای رسمی را به ما اعلام نکرده‌اند. ماموران ما با حکم قضایی با این افراد برخورد کرده بودند و ما در حال رسیدگی به پرونده این افراد هستیم و ان‌شاءالله نتایج را اعلام خواهیم کرد.

اشتری درباره امنیت مرزها در ایام انتخابات نیز خاطرنشان کرد: وضعیت امنیت در شهرهای مرزی بسیار خوب است و ما امیدواریم که با آرامش انتخاباتی در کمال آرامش و امنیت را در سراسر کشور برگزار کنیم چراکه معتقدیم حضور باشکوه مردم می‌تواند امنیت را تضمین کند.

وی درباره راه‌اندازی قرارگاه انتخاباتی ناجا نیز گفت: ناجا از ماه‌های گذشته برای تامین امنیت انتخابات جلساتی را با دستگاه‌های مختلف برگزار کرده، هماهنگی‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفته و ما آمادگی برگزاری این انتخابات و تامین امنیت آنها را داریم و در این همین راستا نیز همانطور که گفته شده حدود 250 هزار مامور پلیس برای تامین امنیت انتخابات به کار گرفته شده‌اند.

به گزارش ایسنا، فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تحرکات در فضای مجازی نیز رصد و با تخلفات برخورد می‌شود، خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی با ستاد کل نیروهای مسلح، دستگاه‌های امنیتی و... برگزار شده که انتخاباتی در امنیت کامل برگزار کنیم.

اشتری درباره نصب دوربین در کلانتری‌ها نیز اظهار کرد: بنای ما در این است که در تمامی مراکزی که پلیس در حال خدمت به مردم است، دوربین نصب شود که امیدواریم بودجه آن از سوی دولت محترم تامین شود.

منبع:ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها