نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه الگوی قراردادهای نفتی که دولت آن را در آبان امسال مصوب کرد را آسیب شناسی کردیم گفت: قراردادهای جدید نفتی مغایر با قانون اساسی است.
کد خبر: ۸۷۶۳۸۶
قراردادهای جدید نفتی خلاف قانون اساسی است

به گزارش جام جم آنلاین، احمد توکلی در نشست بحران رکود و اشتغال که بعد از ظهر امروز در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: وقتی بهترین بسته سیاستی توسط عده‌ای اقتصاددان برای خروج از رکود مطرح شود اما به مالکیت احترام نگذاریم، در دادگاه با پرداخت رشوه حکم علیه رقیب بگیریم، دولتی ناتوان روی کار باشد و به قانون احترام نگذارد و سیستم اداری سازمانی مناسبی نداشته باشیم این بسته هیچگاه به نتیجه نمی‌انجامد.

این نماینده مجلس ادامه داد: وقتی مسئولان به وعده خود عمل نکنند و وعده‌های بدون پشتوانه بدهند، مردم سیاست‌پذیر نباشند، تعهد متقابل در قرارداد درج نشود، مردم پارتی‌بازی و قانون‌شکنی را برای خود مفید بدانند و شایسته‌سالاری در مدیریت‌ها مدنظر نباشد این سیاست‌ها هیچگاه نتیجه نخواهد داد.

توکلی تأکید کرد: اگر بخواهیم راه حلی برای مشکلات پیدا کنیم باید به جنبه‌های غیر اقتصادی محیطی که نتیجه تعیین‌کننده‌ای در سرانجام سیاست‌های اقتصادی دارد توجه کنیم و بدانیم منابع مالی و سیاست‌های درست در این عرصه حرف اول را نمی‌زند کما اینکه در دوره دولت احمدی‌نژاد 637 میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم که چندین برابر درآمدهای نفتی دولت قبل از آن بود. اما چند برابر این پروژه‌ها کار شد؟

وی تأکید کرد: این دولت هم اگر بخواهد به این روش‌های خود ادامه دهد زحماتش برای بهبود وضعیت معیشتی مردم و اقتصاد کشور کم اثر می‌شود و نباید چاره کار را فقط در تنظیم چند الگوی بسته سیاستی دید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رزمنده دوران دفاع مقدس
-
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۸
۰
۰
دولت باید توجه داشته باشد اگر بخواهد بر مردم فشار وارد كند وبه افزایش قیمت ها ادامه دهد با اعتراض شدید مردم روبرو خواهد شد مردم دستگاه چاپ اسكناس كه ندارند كه هی پول چاپ كنند وبه دولت بدهند .
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها