دکتر سرافراز در سومین گردهمایی مدیران رسانه ملی:

دشمنان می خواهند فضای انتخابات را دو قطبی کنند

مجموعه برنامه «نوبت مردم» به‌زودی از شبکه یک پخش می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۷۴۱
«نوبت مردم» در نوبت پخش شبکه یک

به گزارش جام جم سیما به نقل از روابط عمومی شبکه یک، این برنامه با موضوعی جذاب و مدلی جدید، پر انرژی، خوش ریتم و مهندسی شده و همراه با بخش نمایشی ساخته شده است.

حامد پورحامدی تهیه کننده برنامه «نوبت مردم» با بیان اینکه این برنامه درصدد است در آستانه انتخابات حرف های مردم را به گوش مسئولان به‌ویژه کسانی که قصد دارند وارد مجلس شورای اسلامی بشوند برساند، گفت: ساختار برنامه «نوبت مردم» به این گونه است که هفت خبرنگار جوان و پرانرژی چهار پسر و سه دختر به همراه سه تصویربردار و دو صدابردار و یک عکاس، به‌ صورت ناگهانی از اتومبیل خود بیرون می آیند و با سوژه خود که فردی از افراد معمولی اجتماع است گفت و گو می کنند.

تهیه کننده برنامه «نوبت مردم» افزود: خبرنگاران هر کدام سؤالات تخصصی حوزه خود را می پرسند که شامل سیاست، اقتصاد، اخلاق، دین، حقوق شهروندی، خصوصیات و کلامی خوب و... که برآیند پاسخ ها تبلیغات و برجسته‌سازی شاخص‌های نمایندگان خوب و ویژگی‌های عمومی آن‌ها و تبیین اهمیت نمایندگی و جایگاه مجلس و فراخوان برای حضور در پای صندوق رأی است.

به گفته وی، خبرنگاران براساس سطح سواد سوژه انعطاف خواهند داشت به طوریکه با پرسیدن سؤالات دسته بندی شده به سوژه آنقدر کمک کنند که حرف دلش را به زبان ساده خودش بگوید بطوریکه پیچیده ترین مباحث به سادگی مطرح، شفاف سازی و خوراکی مناسب ذائقه عمومی شکل بگیرد.

پورحامدی افزود: سوژه ها از طیف وسیعی برخوردارند. کشاورزان مزرعه ها، چوپانان دشت، شتر بانان بیابان، عشایر، روستاییان، کارگران معادن، مهندسان دکل های نفت، پزشکان، امدادگران، ورزشکاران، هنرمندان و... که بصورت غیر منتظره انتخاب می شوند.

تهیه کننده برنامه «نوبت مردم» هدف از ساخت این برنامه را ایجاد فضای گرم و پرشور انتخاباتی، انعکاس مطالبات عمومی جامعه انتظارت مردم از نمایندگان، تذکرات مردم به نمایندگان و یادآوری وظایف اخلاقی و حرفه ای آن‌ها اعلام کرد.

برنامه «نوبت مردم» در 20 برنامه 15 دقیقه ای ساخته شده است که قرار است از هفته آینده هر روز از شبکه یک پخش شود.

تهیه کننده و کارگردان این برنامه حامد پورحامدی است.

تصویربرداران برنامه نوبت مردم اسماعیل حاصلی، احسان استاد محمد و سید علی هاشمیان هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها