دودکشـی‌ها ‌ مهمان ویژه خانواده‌های ایرانی در نوروز 95

باز هم آمپاس، باز هم ان‌قلت

تصویربرداری سریال تلویزیونی «دودکش2» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و بر اساس فیلمنامه کوروش نریمانی در یک مجتمع مسکونی حوالی بلوار کشاورز ادامه دارد. تا به امروز بازیگرانی چون بهنام تشکر، سیما تیرانداز و نگار عابدی جلوی دوربین رفتند. این سریال برای نوروز آماده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۸۶۸
خانواده ایرانی میزبان نوروزی «دودکش2»

به گزارش جام‌جم، محمدحسین لطیفی کارگردان سینما و تلویزیون 25 دی سریال نوروزی خود را با حضور بهنام تشکر و نگار عابدی در تهران کلید زد.این مجموعه طنز داستانی که قرار است نوروز 95 از شبکه یک سیما پخش شود، به تهیه‌کنندگی سید محمود رضوی تولید می‌شود.

مجموعه تلویزیونی «تنهایی لیلا» کار قبلی این کارگردان نیز تابستان امسال از شبکه سه پخش شد که با اقبال مخاطبان روبه‌رو شد و این بار هم لطیفی قصد دارد بار دیگر مخاطبان را با یک قصه متفاوت سرگرم کند. در سریال «دودکش2» هومن برق نورد، بهنام تشکر، سیما تیرانداز، امیرحسین رستمی، نگار عابدی، محمدرضا شیرخانلو و یاسمن نوروزی بازی می‌کنند. البته بازیگران جدید این مجموعه نوروزی که طنز اجتماعی است، هم بزودی معرفی می‌شوند.

دردسرهای جدید قالیشویی

در این سریال جدید، شخصیت‌های مجموعه «دودکش» که ماه رمضان سال92 از شبکه یک سیما پخش و با اقبال بسیار خوبی روبه‌رو شد، حضور دارند، اما فضا و قصه‌ای تازه‌ به قلم کوروش نریمانی، قرار است به تصویر کشیده شود.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: قالیشویی مشتاق تعطیل شده است. فیروز مشتاق در ایام نزدیک به نوروز به‌خاطر از دست نرفتن اعتبار قالیشویی و حفظ مشتریان سابق، سعی می‌کند با اجاره یک قالیشویی دیگر، کارش را پی بگیرد. او که با انبوهی از فرش‌های نشسته روبه‌روست، دردسرهای جدیدی برایش رخ می‌دهد.

پررنگ شدن روابط انسانی

سیدمحمود رضوی، تهیه‌کننده در پاسخ به این پرسش که این سریال برای ایام نوروز قرار است چه پیامی به مخاطب منتقل کند، به جام‌جم گفت: در این سریال سعی شده ضمن پرداختن به داستان اصلی و شیرین بودن فضا، روابط انسانی کاراکترها پررنگ باشد . تمام تلاش ما بر این است که یادآور شویم همه ما درعین گرفتاری‌ها و مسائلی که داریم، اخلاقیات و روابط انسانی را باید حفظ کنیم.

وی درباره این که چقدر فضای این سریال با دودکش1 متفاوت است، توضیح داد: فضای این سریال با دودکش1 خیلی متفاوت است و تلاش شده ضمن حفظ کاراکترهای اصلی و بهره‌گیری از هنرمندی این عزیزان، با حضور کاراکترهای جدید موقعیت‌های شیرین‌تری را خلق کنیم.

همکاری با حرفه‌ای‌ها

بهنام تشکر، بازیگر درباره ایفای نقش نصرت در سریال دودکش2 و این که چه تفاوت‌هایی با فصل یک سریال دارد، به جام‌جم گفت: کاراکتر نصرت در دودکش2 در موقعیت‌های متفاوت قرار می‌گیرد. درواقع نصرت و فیروز (هومن برق‌نورد) هردو بنا به موقعیت‌های مختلفی که دارند، عمل می‌کنند؛ ضمن این‌که اوضاع و احوال نصرت دچار تغییر و تحولاتی می‌شود، اما همان ماجراجویی سابق را خواهد داشت. مطمئن هستم تماشاگر با دیدن این صحنه‌ها شگفت‌زده می‌شود.

وی درباره این که آیا در فصل جدید سریال دودکش باز هم بینندگان شاهد کل‌کل‌های بانمک میان نصرت و فیروز هستند یا نه، توضیح داد: جنس حرف زدن نصرت مثل قبل است و تغییر نخواهد کرد. اگر نیاز باشد حتما تکیه‌کلام‌های جدید هم با صلاحدید کارگردان به شخصیت‌های قصه اضافه خواهد شد.

تشکر در پاسخ به این پرسش که با توجه به این که دو سال و نیم از تولید سریال دودکش1 می‌گذرد، آیا هنوز کاراکتر نصرت و حس و حالش را به یاد دارید، افزود: بله، چون نصرت از آن دست کاراکترهایی است که من دوستش‌ دارم و به هیچ وجه با آن غریبه نبودم. بازی در سریال دودکش2 بعد از سریال‌های «دودکش1» و «ساخت ایران» سومین تجربه همکاری من با محمدحسین لطیفی است و خیلی خوشحالم با کارگردانی کار می‌کنم که هیچ چیز کم ندارد و بازیگر با او در طول کار حس و حال خوبی دارد. خوشبختانه این بار قرار نیست با یک تهیه‌کننده بی‌تجربه کار کنیم و با آقای رضوی همکاری داریم که جزو تهیه‌کنندگان حرفه‌ای است.

عشق 2 برادر

امیرحسین رستمی، بازیگر درباره نقش بهروز و تغییرات این کاراکتر در سری جدید دودکش به جام‌جم گفت: دو سال و اندی از تولید دودکش1 گذشته و مسلما بهروز هم مثل بقیه آدم‌ها با گذشت زمان تغییراتی کرده است. در واقع شرایط قصه دودکش2 با شرایط امروز جامعه مطابقت دارد. ضمن این‌که تکیه‌ کلام‌های بهروز در فصل اول مال خودم بود و حتما با مشورت کارگردان تکیه‌ کلام‌های جدید هم اضافه می‌شود.

مخاطبان در فصل اول عشق بین دو برادر و چالش‌هایی را که با نصرت، دامادشان داشتند، حتما در فصل دوم و در موقعیت‌های متفاوت می‌بینند.کوروش نریمانی نویسنده فصل جدید سریال دودکش است و او تلاش کرده موقعیت‌های تازه‌ای برای کاراکترها خلق کند.

فاطمه عودباشی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها