مدیرکل هواشناسی استان مازندران از افزایش بی سابقه دمای حداکثر دی ماه امسال نسبت به سال های گذشته خبر داد و گفت: این دما در این موقع از سال یک رکورد محسوب می شود.
کد خبر: ۸۷۴۶۷۲
افزایش بی سابقه گرما در مازندران

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هواشناسی مازندران نوربخش داداشی اظهار کرد: به علت شکل گیری جریانات جنوبی از روز دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری دمای هوای ساری به 32 درجه سانتیگراد رسید.

وی اضافه کرد: حداکثر دمای دوره آماری ثبت شده در دی ماه ، 26 درجه و درسال 93 نیز حداکثر ثبت شده 25 درجه سانتیگراد بوده است.

داداشی افزود: همان طور که از قبل هم در پیش بینی های فصلی این اداره کل ذکر شد زمستان امسال دمای هوا در حد نرمال و بالاتر از آن خواهد بود.

براساس این گزارش وضعیت جوی استان مازندران امروز صاف تا قسمتی ابری از اواخر روز از غرب استان با افزایش ابر، وزش باد ( در برخی مناطق شدید ) و بارش پراکنده و حداکثر دمای هوای امروز ساری 23 و کمینه آن هفت درجه سلسیوس پیش بینی شده است.

هوای مازندران در روز پنجشنبه نیمه ابری تا ابری همراه با وزش باد، کاهش محسوس دما بویژه در غرب استان و بارش پراکنده باران پیش بینی شده و دمای هوای ساری با 9 درجه کاهش نسبت به روز گذشته به حداکثر 14 و حداقل پنج درجه سلسیوس خواهد رسید.

آسمان مازندران در روز جمعه صاف تا نیمه ابری در بعضی ساعات با افزایش ابر پیش بینی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها