قبل از وقوع حوادثی که در عمارت رخ می‌‌داد و قبل از نابودی شهر راکون سیتی توسط ویروس شرکت آمبرلا، Resident Evil 0 وجود داشت.
کد خبر: ۸۷۳۹۵۵
وحشت قدیمی با وضوح بالا

این بازی اولین عنوان از مجموعه‌ محبوب رزیدنت ایوِل به شمار می‌‌رود که حالا با گرافیک و جلوه‌‌های بصری ارتقا یافته و صداهای با کیفیت‌تر به همراه بخش جدیدی در گیم‌‌پلی به نام Wesker Mode برای آن دسته از افرادی که می‌‌خواهند با مفهوم وحشت و ریشه‌‌های بنیادی شکل‌‌گیری مجموعه‌ رزیدنت ایوِل آشنا شوند، برای PC و کنسول‌های نسل هشتم بازسازی شده است.

خوشبختانه ساختار جدیدی نیز برای کنترل بازی طراحی شده تا بازیکنان با استفاده از الگوهای کنترلی رایج زمان ساخت نسخه‌ اصلی اذیت نشوند. این بازی بهترین فرصت برای کسانی است که می‌‌خواهند با داستان رزیدنت ایوِل آشنا شوند و بدانند حتی قبل از این‌که حوادث شماره‌ اول بازی به وقوع بپیوندد، چه اتفاقاتی رخ داده و چه شخصیت‌‌هایی درگیر آن بوده‌اند. داستان بازی شما را به سال 1998 بازمی‌‌گرداند، جایی که گزارش‌ها حاکی از جنایت‌هایی غیرعادی در حومه‌ شهر راکون سیتی است. بخش نیروهای ویژه شهر، تیم براوو خود متشکل از پلیس جوان و تازه‌‌کار، ربکا چمبرز را برای بررسی قضیه به منطقه اعزام می‌‌کند. ربکا قطاری عظیم را پیدا می‌‌کند که در مسیر خود باقی مانده و به شکلی متروک درآمده، این قطار بستر اصلی شکل‌گیری حوادث این نسخه از بازی است و همان جایی است که ربکا با شخصیت دیگری به نام بیلی کوهن آشنا می‌‌شود. در مسیر گیم‌‌پلی شما گاهی هدایت ربکا و گاهی بیلی را عهده‌‌دار خواهید بود و حتی در بخش‌‌هایی که این دو کنار هم هستند، می‌‌توانید کاراکتر خود را بین آنها تعویض کنید. هر شخصیت توانایی‌ها و ویژگی‌‌های منحصر به‌فردی دارد که شناخت درست آنها کلید پیشرفت در معماها و چالش‌‌هایی است که بازی پیش‌رویتان قرار می‌‌دهد.

شبیه‌ساز رانندگی اتوبوس

چند سالی است که بازی‌های شبیه‌‌سازی مخاطبان ویژه‌ خود را پیدا کرده‌اند که هر سال منتظر انتشار نسخه‌‌ای از این بازی‌‌ها هستند. از شبیه‌‌سازی پرواز با هواپیما گرفته تا اتومبیلرانی، کشاورزی، قطار، چوب‌‌بری و کلی بازی دیگر که هر کدام جذابیت‌‌های خاصی دارند. این هفته عنوان Bus Simulator برای PC منتشر می‌‌شود تا افرادی که دوست دارند خود را جای رانندگان اتوبوس بگذارند، این فرصت را داشته باشند. در بازی شما باید در مناطق مختلف شهری حرکت کرده و با رساندن به موقع خود به ایستگاه‌‌های اتوبوس، مسافرانی را که منتظر آمدن شما هستند سوار کرده و به مقصد مورد نظرشان برسانید. تجربه این بازی را فقط به عاشقان اتوبوس و اتوبوسرانی توصیه می‌‌کنیم، زیرا بعید است دیگران بیشتر از چند دقیقه بتوانند از تجربه بازی لذت ببرند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها