مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بیان اینکه روابط ایران و آژانس وارد فاز جدیدی شده است، گفت: آمادگی داریم همکاری‌های خود را با همین وضعیت ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۷۳۸۸۰
روابط ایران و آژانس وارد مرحله جدیدی شده است

به گزارش جام جم آنلاین، یوکیا آمانو مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که بامداد امروز (دوشنبه) به منظور انجام سفری یک روزه پس از آغاز اجرای برجام و برای دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد، ظهر امروز ضمن دیدار با علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در جمع خبرنگاران حاضر شد و ضمن ابراز خرسندی از حضور در ایران، دیدار و گفت‌وگویش با صالحی را بسیار سازنده خواند.

وی در این باره گفت: گفت‌وگوهای بسیار سازنده‌ای با آقای صالحی داشتم و توافق کردیم که به همکاری‌های دوجانبه ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه دهیم.

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ادامه داد: سفر من به تهران در برهه بسیار مهمی انجام شد، زیرا تنها دو روز قبل اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) اتفاق افتاد، بعد از آنکه آژانس تائید کرد که ایران اقدامات مقدماتی لازم را تکمیل کرده است.

وی با ذکر این نکته که روابط بین ایران و آژانس اکنون وارد فاز جدیدی شده است، افزود: آمادگی داریم که همکاری‌های خود را به همین نحو ادامه دهیم و در مقابل هم همکاری کامل ایران لازم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها