مهرداد علی قارداشی بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از انتخابش به عنوان سکاندار جدید تنیس روی میز، کارش را در این فدراسیون آغاز کرد. صادر نشدن حکم ریاست علی قارداشی از سوی وزارت ورزش و جوانان با وجود رای مجمع به او، از نکات جالبی بود که طی این دو ماه بارها درباره آن صحبت شد. هرچند گفته می‌شود دو شغله بودن علی قارداشی تکلیف وی را برای ورود به فدراسیون پینگ‌پنگ نامشخص کرده بود.
کد خبر: ۸۷۳۱۹۰
تنیس روی میز چشم‌انتظار حرکتی تازه

تنیس روی میز در دوران اداره سرپرستی احمد سعادتمند از یک میلیارد و 300 میلیون تومان بودجه خود در وزارت ورزش و جوانان تاکنون 60 تا 70 درصد آن را دریافت کرده‌است و از 600 میلیون بودجه کمیته ملی المپیک نیز حدود 480 میلیون باقی مانده است. این در شرایطی است که تاکنون سه تیم از 6 تیم لیگ برتر تنیس روی میز ورودی خود را پرداخت نکرده‌اند.

تنیس روی میز هم در زمره ورزش‌هایی قرار دارد که با وجود استعدادهای خوب در سراسر ایران از کمبود منابع مالی رنج می‌برد. بر این اساس فقط نباید به ورودی تیم‌ها اکتفا کرد، بلکه جذب اسپانسر از نکات ضروری فدراسیون علی قارداشی است که اهالی این ورزش وی را در مجمع انتخابات به عنوان یکی از دلسوزان تنیس روی میز برگزیدند.

فعالیت در عرصه‌های آموزشی، داوری و برگزاری مسابقه‌های داخلی و حضور فعال در مجامع بین‌المللی با طرحی یکپارچه از هیات‌ها، مربیان و بازیکنان برای برنامه‌ریزی توسعه تنیس روی میز اهمیت دارد.

بسیاری از بزرگان این ورزش اعتقاد دارند در پینگ‌پنگ روحیه تعامل‌پذیری سبب‌ساز موفقیت است و تنیس روی میز در سایه وحدت و همدلی روزهای خوبی خواهد داشت.

پتروشیمی، پیشتاز لیگ

لیگ برتر تنیس روی میز با حضور 6 تیم راه‌اندازی شد و با صدرنشینی پتروشیمی بندرامام به نیمه راه رسید.

هدایت‌الله فرهادی، سرمربی این تیم که تیمش دور برگشت را هم خوب آغاز کرده همچنان در صدر است. در گفت‌وگویی درباره شرایط تیمش و پیش‌بینی قهرمانی این دوره اعلام کرد: به دست آوردن قهرمانی در نیم‌فصل دوم بسیار دشوارتر از نیم‌فصل اول است. تیم‌های دانشگاه آزاد، رعد و شهرداری تبریز همراه با ما رقابت پایاپایی برای رسیدن به عنوان قهرمانی دارند. پیش‌بینی قهرمان لیگ امسال بسیار دشوار است و مطمئن باشید همه تیم‌ها بهترین شرایط را برای رسیدن به قهرمانی فراهم کرده‌اند.

فرهادی که این فصل جانشین پیمان حسنی شده است، درباره استخدام بازیکن خارجی هم توضیح داد: اگر بتوانیم یک بازیکن خوب خارجی بگیریم آن وقت با قدرت بیشتری مقابل حریفان صف‌آرایی خواهیم کرد. خوشبختانه مهندس یاوری مدیرعامل باشگاه موافقت خود را با این پیشنهاد اعلام کرده است و از این بابت مشکلی نداریم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها