مهرداد میناوند از اسفند و نوروز می‌گوید:

همه‌ چیز عید را دوست دارم جز خریدش را!

اتفاقات، یکی دو تا نیست. موجی از اتفاقات در راه است و یکی از یکی پرسر و صداتر و جنجالی‌تر.
کد خبر: ۸۷۳۱۸۷
فوتبال 2016 به روایت شایدها

به گزارش جام جم ورزشی ، برخی از آنها فقط پیش‌بینی هستند، اما درباره برخی دیگر اطمینان و قطعیت زیادی وجود دارد. وارد سال 2016 شده‌ایم و دنیای فوتبال قرار است در سال جدید با اتفاقات زیادی روبه‌رو شود. از جدایی‌های پرسروصدا تا قهرمانی‌های غیرقابل انتظار و البته دیگر اتفاقات مهم دنیای فوتبال و حتی اخراج‌های پرسروصدا. با هم مهم‌ترین اتفاقاتی که ممکن است در سال 2016 در دنیای فوتبال بیفتد را مرور خواهیم کرد.

1. جدایی رونالدو از رئال‌مادرید

رونالدو هر چند وقت یکبار تاکید می‌کند تصمیمی برای جدایی از رئال‌مادرید ندارد، اما مدتی بعد تاکید می‌کند در مورد آینده او هیچ چیز مشخص نیست. چلسی و منچستریونایتد و البته پاری سن ژرمن به عنوان مقاصد احتمالی فوق‌ستاره پرتغالی رئال‌مادرید معرفی می‌شوند. جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو از رئال‌مادرید یکی از بمب‌های خبری سال 2016 فوتبال خواهد بود.

2. اخراج آقای معمولی

یورگن کلوپ قرار بود تاریخ باشگاه لیورپول را ورق بزند و به ناکامی‌های پی‌درپی این باشگاه محبوب بندرنشین در لیگ برتر پایان بدهد و آغازگر راهی باشد که در انتهای آن تیم لیورپول به قهرمانی می‌رسد، اما او تا اینجا ناموفق بوده و نتوانسته برای این تیم معجزه کند یا حتی جانشین شایسته‌ای برای براندان راجرز اخراجی باشد. کلوپ در حال حاضر در لیورپول حاشیه امنیت دارد، اما هیچ بعید نیست اگر خواسته‌های سران این باشگاه برطرف نشود وی راهی جز اخراج پیش روی خود نبیند.

3. زلاتان در منچستریونایتد

زلاتان حالا 34 ساله است و با این اوصاف ادامه فوتبال وی را در تیم‌های آمریکایی بهتر از هر زمان دیگری می‌توان تصور کرد. خود زلاتان هم علاقه زیادی دارد تا در سال‌های آخر خود به فوتبال آمریکا برود، اما یک احتمال بسیار قوی در مورد این بازیکن سوئدی پاری‌سن‌ژرمن وجود دارد. او ممکن است در سال 2016 با انتقال به منچستریونایتد خبرساز شود، آن هم در حالی که نزدیک به 35 سال دارد. منچستریونایتد همیشه برای جذب این بازیکن تمایل زیادی دارد.

4. جدایی نیمار از بارسلونا

مهم نیست مقصد کجا خواهد بود و چه اتفاقی بعد از این جدایی عجیب می‌افتد، فعلا فقط احتمال جدایی نیمار مهم است. نیمار برزیلی که سومین بازیکن برتر دنیا در سال 2015 لقب گرفت هنوز درگیر پرونده انتقالش به بارسلوناست که به ناپدید شدن بخش مهمی از پول این انتقال مربوط می‌شود. به هر جهت جدایی ستاره برزیلی از بارسلونا یکی دیگر از احتمالات پرسروصدای دنیای فوتبال در سال 2016 خواهد بود. کدام تیم، مقصد بعدی این بازیکن خواهد بود؟

5. مورینیو در منچستریونایتد

آقای خاص اخراج غم‌انگیزی از چلسی داشت. او با وجود کسب نتایج ضعیف در این فصل به همراه چلسی، کماکان محبوب هواداران بود و تقریبا هیچ کس نمی‌خواست او از چلسی برود. حالا مورینیو خوب استراحت کرده و به بهترین شکل خود را برای بازگشت به فوتبال آماده می‌کند. هنوز زمزمه‌های حضور خوزه مورینیو در منچستریونایتد فروکش نکرده، بخصوص که لوئیس فن‌خال، سرمربی هلندی بیش از هر زمان دیگری به در‌های خروجی باشگاه نزدیک شده است. حضور مورینیو در جمع شیاطین سرخ به عنوان سرمربی اتفاقی بسیار جذاب از دید هواداران خواهد بود.

6. قهرمانی در یورو 2016

یورو 2016 بی‌شک مهم‌ترین اتفاق و تورنمنت فوتبالی در سال 2016 خواهد بود و هیچ اتفاق دیگری نمی‌تواند آن را تحت تاثیر قرار بدهد. چه تیمی قهرمان این رقابت‌ها خواهد شد ایتالیا، فرانسه، آلمان یا اسپانیا؟ هر وقت صحبت از قهرمانان احتمالی یورو 2016 می‌شود کمتر کسی از سه شیرها (لقب تیم ملی فوتبال انگلیس) صحبتی به میان می‌آورد، اما واقعیت این است که انگلیسی‌ها می‌توانند قهرمانی غیرمنتظره‌ای را پس از سال‌ها حسرت در زمینه کسب جام در رقابت‌های مختلف به دست آورند. انگلیسی‌ها پس از جام جهانی 2016 روند رو به رشدی را در پیش گرفتند و هیچ بعید نیست این روند به قهرمانی آنها ختم نشود.

7. بازگشت کریم

کریم بنزما پس از ماجرای ارتباط با فیلم غیراخلاقی هم‌تیمی‌اش والبوئنا در تیم ملی فرانسه به سرعت منفور شد و چند روزی را هم در بازداشت به سر برد. او به دلیل این فیلم غیراخلاقی به همراهی چند نفر دیگر، قصد داشت از هم تیمی‌اش اخاذی کند. پس از آن وی از تیم ملی فوتبال فرانسه کنار گذاشته شد و هواداران فوتبال فرانسه نیز رای به حذف او از تیم ملی فوتبال فرانسه دادند. با این حال ممکن است بنزما فرصتی برای حضور مجدد در تیم ملی فوتبال فرانسه و درخشش در این رقابت‌ها داشته باشد. شاید تا آن زمان هواداران بنزما را بخشیدند.

8. خروج ونگر از آرسنال

حالا جدایی ونگر از آرسنال غیرممکن به نظر می‌رسد. هر چقدر زمان می‌گذرد کنار رفتن او سخت‌تر می‌شود. به هر حال آنچه برای فرگوسن اتفاق افتاد ممکن است برای او هم بیفتد. خروج آرسن ونگر از آرسنال در سال 2016 عملی خواهد شد، البته این فقط یک پیش بینی است. ونگر از سال 1996 هدایت آرسنال را به عهده دارد و 20 سال است کسی نتوانسته جای او را بگیرد.

9. قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن

پاری‌سن‌ژرمن خیلی وقت است برای قهرمانی در اروپا نقشه راه ترسیم کرده است. در سال 2011 مالکان متمول این باشگاه براساس یک برنامه طولانی‌مدت پیش‌بینی کردند تا سال 2019 این باشگاه به قهرمانی در اروپا برسد، اما این اتفاق ممکن است خیلی زودتر بیفتد یعنی همین امسال و در سال 12/01/2016.

10. هری کین، گران‌ترین بازیکن

هری کین، ستاره تاتنهام مدام در معرض پیشنهادات وسوسه‌کننده تیم‌های دیگر و بخصوص منچستریونایتد قرار دارد. قیمت این بازیکن در بازار نقل و انتقالات مدام بالاتر می‌رود و تا همین اواخر به مرز 85 میلیون پوند هم رسیده بود. جدایی او از تاتنهام در تابستان پیش رو قطعی است و احتمالا او یکی از گران‌ترین بازیکنان تاریخ خواهد شد و اصلا شاید در صدر گران‌ترین‌ها قرار بگیرد.

منبع: Talk sport

مترجم: هیلدا حسینی‌خواه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها