یک دختر بچه 14 ماه پس از سقوط از طبقه دوم آپارتمان در حالی که فقط جراحت های سطحی برداشته بود شروع به چهار دست و پا راه رفتن کرد .
کد خبر: ۸۷۳۱۰۲
بچه 14 ماهه از طبقه دوم سقوط کرد و زنده ماند + عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل، دوربینهای مدار بسته شهر فورتالزا در سئارا برزیل لحظه ای را به ثبت رسانده اند که در آن کودک 14 ماهه ای با شدت از طبقه دوم یک مجتمع مسکونی در مرکز شهر به پایین پرتاب شده اما با کمال تعجب بعد از سقوط ، شروع به چهار دست و پا راه رفتن کرد.

در لحظات اول این حادثه بسیار بعید به نظر می‌رسید که این کودک زنده باشد اما بعد از چند لحظه کودک سرش را که به زمین چسبیده بود بلند کرده و سپس با کمک دستانش روی زانو خود ایستاده و شروع به حرکت می‌کند.

راننده موتوری که بلافاصله بعد از سقوط به آنجا رسید در لحظات اول سراسیمه دچار شوک شده بود که بلافاصله مادر کودک بعد از لحظاتی از ساختمان سراسیمه پایین آمده و فرزندش را بلافاصله درآغوش کشید.

مادربزرگ این کودک که برای دیدن نوه هایش آمده بود گفت : کودک در کنارپنجره روی تخت خوابیده بود اما گمان می‌کنیم حوالی ساعت 7:30 از خواب بیدار شده و با نزدیک شدن به پنجره از آنجا سقوط کرده است.

وی زنده ماندن نوه اش را یک معجزه دانست و گفت : معتقدم که خدا جان نوه ام را نجات داده است.

شاهدان عینی می‌گویند برخورد کودک با کابل های هوایی تلفن باعث شده است تا وی به صورت مستقیم به زمین سقوط نکند و جان سالم به در ببرد.

کودک به علت داشتن جراحت های سطحی و کبودی به بیمارستان منتقل شده و بعد از بهبودی مرخص خواهد شد .

مترجم: مریم فلاحی / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها