یک دستگاه خودرو سواری بامداد صبح دوشنبه در مشهد واژگون شد و در اتفاقی نادر از وسط به دو نیمه تقسیم شد.
کد خبر: ۸۷۱۷۸۳
خودرویی که نصف شد! + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، بامداد روز دوشنبه یک خودروی سواری مدل «ام. وی ام» در ابتدای محور بهشت رضا(ع) مشهد و حد فاصل دوربرگردان طرق به دلایل نامعلوم دچار واژگونی شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در خصوص تشریح جزئیات حادثه و نحوه امداد رسانی به حادثه دیدگان گفت: با اطلاع از وقوع این حادثه نجاتگران این سازمان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.



آتش پاد سوم مهدی رضایی افزود: شدت ضربات وارده در این سانحه موجب شده بود که بخشی از خودرو از سایر بدنه و اتاق به طور کامل جدا شود.

سانحه رانندگی، خودرو ام وی ام را نصف کرد

وی ادامه داد: با وجود اینکه این خودرو دارای دو سرنشین بود و شدت ضربات وارده موجب از هم پاشیدگی اتاق این خودرو شده بود اما خوشبختانه شدت ضربات وارده آسیبی به سرنشینان این خودرو وارد نکرد و این دو شهروند از این سانحه جان سالم به در بردند.



معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد افزود: آتش نشانان برای پیشگیری از حریق احتمالی به واسطه نشت سوخت با قطع برق ماشین و جلوگیری از نشت بیشتر بنزین از خطر انفجار خودرو و بروز حادثه ای دیگر جلوگیری و نسبت به ایمن سازی محل حادثه اقدام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها