مالباخته در بیمارستان تحت درمان است

جزییات زورگیری خونین در خیابان سپیده

4 جوان زورگیر برای سرقت مقداری پول مالباخته را مورد اصابت ضربات چاقو قرار دادند.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۹
جزییات زورگیری خونین در خیابان سپیده

به گزارش جام جم آنلاین ، ساعت 19 شب گذشته، شخصی به هویت «تقی» درحالیکه یک برگ مرجوعه قضایی از دادسرای ناحیه 18 در دست داشت به دایره اطلاعات کلانتری 153 شهرک ولیعصر مراجعه کرد.

شاکی به ماموران اظهار داشت: چند سارق زورگیر از برادرم هنگامیکه از محل کار به خانه برمی گشت در خیابان سپیده جنوبی با ضربات چاقو، اقدام به سرقت مبلغ 8میلیون و 400هزار تومان وجه نقد، کارت ملی، شناسنامه، عابر بانک ملی، کیف پول و گوشی موبایل نموده و متواری شدند.

وی ادامه داد: برادرم که قسمت‌های مختلف بدن دچار جراحت ناشی از ضربات چاقو شده بود به بیمارستان منتقل شده و هم اکنون تحت درمان است.

به دنبال اظهارات برادر شاکی و با عنایت به دستور مقام قضایی بلافاصله تیمی از ماموران اطلاعات این کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

با توجه به اینکه شاکی سارقین را شناسایی کرده بود، عوامل تخصصی کلانتری با اخذ دستور قضایی به محل مخفیگاه متهمین در آدرس خیابان سپیده جنوبی اعزام شدند و طی یک عملیات پلیسی و غافلگیر کننده موفق به دستگیری سارقین به هویت های افشار، احسان، هوشنگ و افروز شدند.

سرهنگ علی شریفی رییس کلانتری 153شهرک ولیعصر با اعلام این خبر افزود: 4 جوان تبهکار به کلانتری منتقل شدند و یک دستگاه خودرو پراید متعلق به احسان توقیف و پرونده آنان در اختبار مقام قضایی قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها