فرمانده انتظامی شاهرود از کشف 2 کیلو و 920 گرم تریاک از معده دو زن مسافر در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۳۵
بانوان مسافری که بیش از 2 کیلوگرم تریاک خورده بودند!

به گزارش جام جم آنلاین از مرکز اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی استان سمنان، سرهنگ غلامرضا کاظم زاده گفت: ماموران ایستگاه شهید نوری شاهرود یک دستگاه اتوبوس اسکانیا را در مسیر تهران – مشهد متوقف کردند.

وی افزود: اظهارات ضد و نقیض یکی از مسافران اتوبوس که زنی 54 ساله بود ، ظن ماموران انتظامی را برانگیخت که سرانجام از داخل کیف دستی این زن یک کیلو و 190گرم مواد مخدر کشف کردند.در بررسی فهرست مسافران این اتوبوس مشخص شد دو مرد و یک زن دیگر نیز همسفر وی هستند.

سرهنگ کاظم زاده به انتقال متهمان به ایستگاه پلیس و تکمیل تحقیقات اشاره و خاطرنشان کرد: 440 مقدار گرم تریاک از وسایل همراه یکی دیگر از متهمان کشف شد.

این مقام انتظامی به شرایط ظاهری مظنونان و بسته بندی مواد مخدر اشاره و اضافه کرد: دو متهم زن برای بررسی بیشتر به بیمارستان شاهرود اعزام شدند.

وی گفت: با هماهنگی قضایی و انجام اقدامات تخصصی و بهداشتی یک کیلو و 250 گرم تریاک از معده یکی از متهمان، متهم 54 ساله و 40 گرم دیگر از متهم دوم زن 40 ساله کشف شد.

سرهنگ کاظم زاده گفت: در مجموع دو کیلو و 920 گرم تریاک از مسافران اتوبوس اسکانیا کشف و چهار نفر نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شهروندان و مسافران خواست تا در صورت اطلاع از اقدامات غیر قانونی در این حوزه مراتب را با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها