محمود واعظی در صفحه اینستاگرام خود از اهداف وزارت ارتباطات برای تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگاه این وزارتخانه گفت.
کد خبر: ۸۷۱۱۱۲
تجارت در اینستاگرام آقای وزیر + عکس

به گزارش جام جم آنلاین ، وزیر ارتباطات در جدیدترین پست صفحه اینستاگرام خود نوشت: یکی از اهداف وزارت ارتباطات تجاری سازی دستاوردهای تحقیقاتی پژوهشگاه این وزارت است که این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

پیاده سازی نظام نوآوری در کشور، نیازمند توجه و همکاری تمامی ذینفعان و بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری است که پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز در تلاش برای نقش آفرینی پررنگ در این حوزه می باشد. توسعه خلاقیت و خلق نوآوری، نیازمند نظامی است که فرایندهای مختلفی را دربرمی گیرد که از جمله آن، اشاعه فرهنگ نوآوری، آماده سازی و ایجاد بستری مناسب برای خلق ایده و توسعه محصول و همچنین وجود زیرساختهای قانونی جهت حمایت از حقوق مالکیت فکری و تشویق پژوهشگران به ارائه فعالیتهای نوآورانه است.

در این راستا با احیای دفتر انتقال دانش فنی و ارتباط با صنعت در پژوهشگاه ارتباطات، فعالیتهای متعددی را برای پیاده سازی نظام نوآوری و تحقق اهداف نقشه جامع علمی کشور، در کنار سیاست های علم و فناوری ابلاغی مقام معظم رهبری انجام داده ایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها