مرور صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز

یک ملی پوش دیگر در راه اوین! +تصاویر

سرمربی اسپانیایی پورتوی پرتغال به دلیل کسب نتایج ضعیف از سمت سرمربیگری این تیم اخراج شد.
کد خبر: ۸۷۰۷۰۳
سرمربی پورتو اخراج شد

به گزارش جام جم آنلاین ، باشگاه پورتو در پی نتایج ضعیف اخیر این تیم در مسابقات لیگ برتر پرتغال و فشار تماشاگران، به همکاری خود با خولن لوپتگی پایان داد. پس از تساوی یک بر یک چهارشنبه شب پورتو مقابل ریو آوه، هواداران خشمگین این تیم نسبت به نتایج ضعیف اخیری که تیم محبوب‌شان کسب کرده، اعتراض کردند.

پورتو پیش از تساوی چهارشنبه شب مقابل ریو آوه، در چارچوب هفته پانزدهم همین رقابت‌ها مقابل اسپورتینگ لیسبون با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد و صدر جدول را به این تیم واگذار کرد. انتقادات به پورتو این است که این تیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریفان خلق می‌کند، اما نمی‌تواند از همه آنها استفاده کند. پورتو در بازی با ریو آوه 26 شوت به سمت دروازه زد که تنها یکی از آنها تبدیل به گل شد.

لوپتگی که فصل گذشته در اولین حضورش در پورتو عنوانی را کسب نکرد، در این فصل هم تحت فشار بود. پورتو زیرنظر این مربی اسپانیایی فصل گذشته در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 6 بر یک مغلوب بایرن‌مونیخ شد که سنگین‌ترین شکست تاریخ پورتو در این رقابت‌ها بود.

پورتو در حال حاضر با 37 امتیاز در مکان دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال ایستاده و با اسپورتینگ لیسبون صدرنشین چهار امتیاز اختلاف دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها