معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: رژیم آل سعود از اقدامات خرابکارانه ، عجولانه ، بی منطق ، احساسی و دور از مدیریت دست بردارد .
کد خبر: ۸۶۹۶۱۸
جهانگیری: عربستان از قطع روابط با ایران ضرر می کند

به گزارش جام جم آنلاین، اسحاق جهانگیری در مراسم سی امین دوره انتخاب و معرفی نمونه های ملی بخش کشاورزی با انتقاد شدید از رژیم آل سعود افزود:گفت: هر نقطه از منطقه را که نگاه می کنیم آشوب های ناشی از سیاست های رژیم آل سعود را شاهدیم.

وی تصریح کرد : شما با راه اندازی گروه های تروریستی چه آشوب هایی که نکردید و نتیجه اقدامات شما را در عراق و سوریه شاهدیم.

وی با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در یمن گفت: اقدامات عربستان جز نابودی مردم و زیرساخت های یمن چه نتیجه ای داشت؟

جهانگیری با اشاره به جنایات رژیم آل سعود در بحرین و همچنین به شهادت رساندن روحانی مجاهد آیت الله نمر و کار عجولانه دیگر آنها (اعلام قطع روابط با ایران) تاکید کرد: از اینگونه اقدامات شما ضرر می کنید زیرا ایران کشور بزرگ منطقه است و با بزرگ باید با بزرگی رفتار کرد.

وی خطاب به مسئولان رژیم آل سعود گفت: بروید رفتار با بزرگان را یاد بگیرید و مدیران خوب را در رأس کار بگذارید.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به اینکه مردم عربستان مورد احترام ما هستند افزود: ما رژیم آل سعود را نصیحت می کنیم که دست از اینگونه اقدامات بردارد.

جهانگیری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم تعامل با سایر کشورها در جهت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت: مسیر ما مسیر سربلندی ایران و عزت ملت ایران است.
وی افزود: ایران کشور قدرتمندی است و تاریخ ، تمدن و بزرگی ایران برای همه کشورهای منطقه روشن است.

جهانگیری از طرفی گفت: نمی شود که در کشور یکی بگوید دنبال تعامل با دنیا هستیم و یکی برود سفارت بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها