آیت الله موحدی کرمانی در همایش وحدت اصولگرایان :

دنبال سهم خواهی در انتخابات باشیم شکست می خوریم

دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفت: هر چه ضربه دیده ایم از ناخالصی است و اگر اخلاص باشد سر صندلی مجلس دعوا نمی شود.
کد خبر: ۸۶۸۶۸۶
دنبال سهم خواهی در انتخابات باشیم شکست می خوریم

به گزارش جام جم آنلاین، آیت الله موحدی کرمانی در همایش وحدت اصولگرایان که با موضوع بصیرت برگزار شد افزود: مبادا به دنبال سهم خواهی باشیم که اگر اصولگرایان در این اندیشه باشند به طور قطع دچار شکست خواهند شد.

وی گفت: هر چه شورای مرکزی ائتلاف اصولگرایان تصمیم گرفت باید به آن تن داد و به طور قطع هر نامزدی که در این دو انتخابات مهم گام های صادقانه بردارد گویا در کربلا بوده و امام حسین (ع) را یاری کرده است.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: باید خبرگانی به وجود آید که امر ولایت را تضمین کند.

وی گفت: خداوند به مقام معظم رهبری طول عمر دهد و این ولایت به ظهور امام عصر (عج) منجر شود، اما اگر حادثه ای برای رهبر عزیزمان پیش آمد باید فکر بعد از آن را کرد.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: باید خبرگانی به وجود آید که افرادی صالح و شایسته در آن وارد شوند و باید کسانی به مجلس خبرگان رهبری ورود پیدا کنند که در موضوع ولایت امتحان داده باشند و فقط اهل دعا و عالم بودن و فضیلت داشتن کفایت نمی کند.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: در خصوص مجلس شورای اسلامی هم باید مراقب بود و ما مجلس ششم را از یاد نبرده ایم و باید مجلسی تشکیل شود که تابع ولی فقیه باشد.

وی گفت: امروز هر چه داریم و از هر پیچ و خمی که گذشته ایم به برکت تبعیت از ولی فقیه بوده است.

آیت الله موحدی کرمانی گفت: نماینده مجلسی شایسته است که تابع مقام معظم رهبری باشد و اگر این طور بود دلسوز مردم و مستضعفان هم خواهد بود و خود را برای خدمت به اسلام هم آماده خواهد کرد.

وی افزود: یکی از لطمه هایی که تاریخ اسلام خورده است،‌ این بود که انسان های عوضی حق و باطل را مخلوط کردند و ما در فتنه 88 با افرادی روبرو بودیم که امتیازاتی در گذشته داشتند و به همین سبب، مردم فریب خوردند.

دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفت: برخی نامزد شده اند که رأی اصولگرایان را بشکنند اما این طور ادعا می کنند که برای ادای وظیفه آمده اند.

آیت الله موحدی کرمانی افزود: ما در تهران و شهرستان ها شاهد این معضل خواهیم بود و قطعاً برخی ها آرای متعدد برخی نامزدان را خواهند شکست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها