زوج جوان با انگیزه سرقت طلاهای دختر شش ساله، او را از مقابل مهد کودکش ربوده و در آغل گوسفندان زندانی کردند. زوج کودک ربا دختر بچه ر ا یک شبانه روز در آغلی در روستا زندانی کرده بودند.
کد خبر: ۸۶۸۶۳۸
ربودن دختر 6 ساله برای سرقت طلا + عکس

به گزارش جام‌جم ، ساعت 15 ششم دی امسال زوج جوانی با حضور در پلیس آگاهی شهرستان نی‌ریز استان فارس، از ربوده شدن دختر شش ساله شان به نام نیلوفر خبر دادند و برای آزادی او کمک خواستند.

با تشکیل پرونده قضایی و آغاز تحقیقات اولیه مشخص شد دختر خردسال از مقابل مهد کودکش ربوده شده است. با کشف این سرنخ، ماموران برای به دست آوردن ردی از آدم‌رباها به تحقیق از مسئولان مهد کودک پرداختند که مشخص شد، ساعت 13 و 30 دقیقه روز حادثه زن جوانی در حالی که ماسک پزشکی به صورت داشته، به مهد کودک آمده و مدعی شده مادر نیلوفر در درمانگاه منتظر اوست و می‌خواهد او را پیش مادرش ببرد. او با فریب مسئولان مهدکودک، دختر خردسال را تحویل گرفته و با سوار کردن به ترک موتورسیکلتی که مردجوانی راکب آن بوده، دختر خردسال را ربوده و ناپدید شده‌اند.

با اطلاعات به دست، تصاویر چهره‌نگاری شده از زن و مرد کودک‌ربا به‌دست آمد و جستجو برای دستگیری آنها آغاز شد تا این که یک روز بعد از وقوع این کودک‌ربایی ردپای زن جوان در شهرک «وزیره» به دست آمد و او دستگیر شد.

زن 19 ساله با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی با اظهارت ضد و نقیض مدعی شد از دختر خردسال خبر ندارد تا این که در مواجهه حضوری با مربی مهد کودک، به ربودن دختر خردسال با همدستی شوهر 20 ساله‌اش اعتراف کرد.

زن کودک‌ربا گفت: من و شوهرم در حال پرسه‌زنی در شهر بودیم که متوجه دختر بچه شدیم که طلای زیادی همراه داشت. شوهرم نقشه ربودن کودک را طراحی و اجرا کرد سپس طلاهایش را سرقت کرده و به قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان فروختیم. کودک را به روستای سنگ‌زور منتقل و در یک آغل پنهان کردیم.

با اعتراف متهم زن ، شوهر20 ساله وی نیز در ساختمان نیمه‌کاره‌ای شناسایی و دستگیر شد و در ادامه دختر خردسال نیز نجات یافت.

تحقیقات نشان می‌داد زوج متهم، طلاهای سرقتی را به صاحب یک طلافروشی فروخته‌اند که او نیز دستگیر شد. زوج کودک‌ربا با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها